• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • Bumms

och då testade jag minus varje dag tills plusset kom! Håller kvar mina tummar för dig!

Milos Mamma
  • Treasures

bumms - tack för att du ger mig lite hopp. Men det hade nästan varit för bra för att vara sant om vi hade lyckats på den första ägglossningen jag haft i normal tid....

Varför är det så svårt?
  • icka76

Treasures: Säg inte det. jag hade äl en vecka tidigare när jag plussade, så det var första älen i "normal" tid för mig. Har hört att man lättare blir gravid vid tidig äl, vet dock ej om det stämmer. Vad har du för magkänsla? Jag "kände" på mig att det hade tatt sig, likadant att det var tvillingar.

• Treasures

icka - Jag har ingen magkänlsa alls längre, trodde att det kunde va nåt innan jag testade idag, men nu känns det inte så längre....känner ingenting alls idag, bara ömma bröstvårtor och brösten känns och ser lite större ut. Men jag tror de brukar vara då här innan mens med. Jag fick ju inte ÄL helt normal tid, dag 18 är ju ändå lite sent.... 

Varför är det så svårt?
  • icka76

Dag 18 är väl helt ok. Ömma bröstvårtor och bröst är oxå ett gott tecken. Håller tummarna hårt för dig.

• brawny

treasures: vad trist med minuset. men som sagt, det kanske är för tidigt att testa? jag håller tummarna fortfarande i alla fall!

• icka76

Mammiz: Tjuvkikade på din kurva. Skönt att du slutat blöda och att du fått äl.

• Treasures

Nu ringde ssk från KK och jag har haft ägglossning. Prog.provet var 30, och hon sa att det är ett bra ägglossningsvärde. Sannolikt blir det ingen mer Pergotime för mig nu utan om mensen kommer skickar de remissen till IVF-kliniken för sprutbehandling. Eventuellt kunde vi prova med en till kur Pergotime medan vi väntar på tid där, men vi skulle höras till veckan om jag fått mens eller ej.

Nu känns det lite bättre iaf, var rädd att vi skulle behöva fortsätta med Pergotime nu då jag börjat ägglossa med dem, men IVF-kliniken hade "godkännt" oss. Fick även svar på att våra prover vad gäller HIV, hepatit och syfilis var u.a.

Trevlig helg på er alla, nu ska jag försöka koppla bort de nervösa veckorna som varit ett tag och se framåt. Men mest håller vi tummarna för att mensen håller sig borta i helgen Flört.

Varför är det så svårt?
  • brawny

treasures: vad skönt ändå, det var ju bra besked! hoppas att du får en skön helg nu och oavsett hur det blir så har ni ju en bra plan för vad som händer framöver.

Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4