• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • amorosa

Pap: beklagar mensen... Jag tog bort dig från bim här...

icka: konstigt att tempen inte steg då idag... Håller tummarna för en stigning imorgon då!

mammiz: klart du ska hänga kvar här! Vi är väl flera stycken här nu som är kvar fast vi är ostimulerade för tillfället... Vill ju inte lämna det här härliga gänget tjejer!

Funderar också på att prova akupunktur. Men är lite nervös för det där med nålar...

VI SOM TEMPAR:
    amorosa: www.fertilityfriend.com/home/219854
    Bumms: www.fertilityfriend.com/home/22eee8
    Pap78: www.fertilityfriend.com/home/pap78
    Sagn: www.fertilityfriend.com/home/24b84c
    Utlandssvenskan: www.fertilityfriend.com/home/utlandssvenskan
    Vimsan74: www.fertilityfriend.com/home/1ef5ed

PAUSAR:
    Bambi7: www.fertilityfriend.com/home/12a22f
    brawny: www.fertilityfriend.com/home/23d7fe
    Icka76: www.fertilityfriend.com/home/2102b4
    Mammiz81 www.fertilityfriend.com/home/16fabb
    skytt81: www.fertilityfriend.com/home/24c977
    Violla: www.fertilityfriend.com/home/1fa23f

VI SOM PLUSSAT:
    + Kärleken: www.fertilityfriend.com/home/fe0cc
    + Sassahed: www.fertilityfriend.com/home/1e9bff
    + Darling76: www.fertilityfriend.com/home/107fb1
    + Monitzzz: www.fertilityfriend.com/home/21bb7d
    + Dodisens mamma: www.fertilityfriend.com/home/1fdb03
    + Cornelia13: www.fertilityfriend.com/home/1ddbda
    + Fru Åkesson: www.fertilityfriend.com/home/20246f
    + Onlyangelika: www.fertilityfriend.com/home/2384a3
    + Fjällräven: www.fertilityfriend.com/home/Fjallraven
    + Minnie69: www.fertilityfriend.com/home/206923
    + Treasures: www.fertilityfriend.com/home/2007f0

• Mammiztill2

ICKA: är detta din första el andra cykel efter ditt MF?

Brukar du ligga så högt på tempskalan? även innan ditt mf?

*jag kan berätta att jag hade efter mitt senaste x hade jätte ont i b- vårter, brösten med mera.. precis som jag hade då jag var/blev gravid i Oktober. Förra cykeln hade ja inte alls samma symptom, och hoppas de slutar upp, då ja vill ha tillbaka mina sådana symptom då de väl är ngt.

icka76 skrev 2009-03-15 09:49:50 följande:
    Nu måste ni hjälpa mig att reda ut tempen. Jag har alla älsymtom, äggvite flytningarna, äl-ont, ömma bröstvårtor, öm vid sex MEN tempen ligger stadigt. Jag brukar få ömma bröstvårtor efter äl som ett tecken på att progesteronen stigit. Fattar ingenting. Får se i morgon om tempen dippar eller stiger.
    Tack amarosa=)

Ska ställa klockan idag så den ringer.. I morse var ej lönt då jag somnade efter 04. och ska tempa kl 06  dag 14 idag..

TREASURE, Stort grattis till lyckat vul =)

BAMBI ger dig en stor varm KRAM
  • Bumms

Hej

Amorosa- börjar du få några ÄL känningar??

Pap- skitmens! {#lang_emotions_frown} 

Sagn- Märkt av några biverkningar av RR?

Utlandssvenskan- Du har fått kryss, spännande!

Jag mår bra, har haft lite känningar i vänstra sidan, vilket kan stämma eftersom jag hade ÄL på högra sidan förra gången ;)

Ja, appropå provera, så undrar jag om jag nu skulle bli med barn denna månad och äter provera, kan det vara skadligt?? Vad tror ni?

Jag sitter här och hejjar på er!!

Kram

Milos Mamma
  • Sagn

Hej allihopa!

Nu är jag hemma igen efter en riktigt härlig helg i Stockholm!

icka76: Precis, man går och spänner sig precis som när man ska till tandläkaren. Men som sagt, skönt att det inte var värre. Men jag hoppas ju att jag slipper göra om det.

amorosa: Ja, om det blir aktuellt för dig att spolas så behöver du absolut inte vara orolig. Det värsta man kan göra är nog att ligga o spänna sig. Hoppas nu att det gjorde susen på mig bara =) Hur går det med ÄL:en, känt nåt än?

Pap: Tråkigt att mensen kom =(

Bumms: Inga biverkningar av RR ännu och jag vet inte om de har någon effekt heller, men jag hoppas på att få ÄL av dom i alla fall. Jag har hört och läst att man inte ska äta provera om man är gravid. Jag måste alltid vänta till dag 35 i cykeln och ta ett gravtest innan jag får börja med dem.

• icka76

Mammiz: Det är första riktiga cykeln efter ma:t. Hade äl igår tror jag för tempen gick upp idag och jag har den klassiska bråckliknande känslan på högersidan. Har ägglossat från höger tre ggr i rad nu, skumt När jag blev gravid ägglossade jag tydligen från båda.

• Mammiztill2
    icka76 skrev 2009-03-16 08:08:39 följande:
    Mammiz: Det är första riktiga cykeln efter ma:t. Hade äl igår tror jag för tempen gick upp idag och jag har den klassiska bråckliknande känslan på högersidan. Har ägglossat från höger tre ggr i rad nu, skumt När jag blev gravid ägglossade jag tydligen från båda.
    aha såg dem "blåsor" på båda äggstockarna?  Härligt du fått ÄL bra din kropp jobbar på, och håller tummar o tår för dig..

Jag ska nog ha äl i dagarna..

Idag fyller mitt lilla mirakel 4 år, För ett årsedan låg jag inlagd på sjukh. för mitt andra Missfall/misstänkt X. Tur mitt barn får en bättre födelsedag detta året.
    Nu denna månaden runt dessa dagar skulle vi fått vårt andra barn, om jag inte fick X i Juli.
  • icka76

Mammiz: Hon tycke sig se att jag ägglossat från båda sidorna, det var ju tvillingar, men de trodde att de var enäggs. Snurrigt? Jag vet.

Jobbigt att tänka på vad som kunde varit. Mina skulle kommit i Augusti lagom till min pappas födelsedag Men, men. Önskar ditt barn en underbar födelesdag utan några som helst missöden. Kramiz

• Mammiztill2
    icka76 skrev 2009-03-16 10:30:54 följande:
    Mammiz: Hon tycke sig se att jag ägglossat från båda sidorna, det var ju tvillingar, men de trodde att de var enäggs. Snurrigt? Jag vet.Jobbigt att tänka på vad som kunde varit. Mina skulle kommit i Augusti lagom till min pappas födelsedag Men, men. Önskar ditt barn en underbar födelesdag utan några som helst missöden. Kramiz
    Tack gumman. De hoppas ja hon får   man kommer in i depp svackor emellan åt och tankar far runt, vad man skulle haft och vad som är förlorat. För att sen hitta lite kraft och ork igen.  förlåt för mitt depp inlägg.
  • icka76

Mammiz: Man får lov att ha sånna dagar ibland, med lite depp. Kram

• amorosa

sagn, bumms: ja, äl måste vara nära nu... Hoppas hoppas!

mammiz: jobbigt med såna årsdagar, när man vet vad som kunde varit. Man måste ju få lov att tänka så och bli ledsen över vad man förlorat. Tänker på dig... Kram

Nu har jag bokat tid på privat klinik för att komma vidare med utredningen. Fick tid redan 31/3, om bara två veckor! Lasarettet, släng er i skogen!

Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4