Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
dax å skryta....jonathan tog sina första steg idag!!!
Och för er som undrar så har jag haft det skit kul i Göteborg!!!
Kul chino.. snart springer han i från dig *ler*
Här har vi firat födelsedag hela dagen.. för 3 år sedan kl 03.51 tittade världens sötaste lilla elias ut *ler* Så här har det varit full fart sedan kl 7 i morse då en vänlig storasyster väckte han... Bara för att vi inte skulle hinna upp och sjunga för han, eftersom det var det minnsan ingen som gjorde då hon fyllde år.. Till saken hör att hon alltid e vaken sååå okristerligt tidigt ju *suck* nåja tror att han var nöjd med dagen iaf stupade i säng nybäddad m alla spindelman prylar *ler*
Lilleskutt: Jag är fotograf (tack MiaE) och jag har kampanj just nu då jag bjuder på en förstoring 20x30cm om ni fotas innan sista september. Så skynda er
Vad hade ni tänkt er för foton? Kika i mitt galleri här på FL eller på min hemsida www.studiosandstrom.se så får du se hur jag jobbar.
Vore jätte kul om ni ville anlita mig.
Haha måste också skryta lite........
Isaac ålar sig fram för fullt. Han har bara rullat sig fram hittills men nu jämarns, nu far han framåt som en liten fartdåre och ser så himla nöjd ut!
Moonsleeper: Här har du en till potentiell kund!
Har du prislista på hemsidan, eller kan du skicka prisuppgifter till min inbox?
Ja, det vore kanske nåt, Moonsleeper
, vad kostar kalaset?
Moonsleeper, jag är också ev. intresserad! Fast inte nu i september utan lite senare...
Skulle också vilja veta lite priser.....
vilken anstormning
Grupprabatt?
Vad kul att så många är intresserade!
Som sagt har jag kampanj nu i september, men om det är många som vill fotas kanske jag måste förlänga tiden även en bit in i oktober (har inte så jätte många tider kvar i sep)
Då bjuder jag på en förstoring 20x30cm
För en barnfotografering tar jag 895:- och för syskon/familjefotografering 1095:- då får ni välja på ett av följande alternativ:
8st 10x15cm bilder
eller
1st 20x30 och 3st 10x15cm
eller
alla bilder på en cd-skiva
Hur många bilder vi knäpper beror ju lite på hur det går, skriker barnet hela tiden så blir det tyvärr inte så många bilder, så boka vi då och och provar vid ett annat tillfälle.
Självklart finns det andra paket, men då måste jag få höra era önskemål. Men nu har ni något att utgå ifrån iallfall.
Vore superkul att få fota er allihopa!!!
Tänk bara på att jag blir mamma snart, så skynda er innan
BF 30/11 (vet inte hur länge jag kommer att jobba)
KRAM