• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • puh fantast

Imoen: är det OK att ev. dyka upp?
    Jag kan ju passa på att ta en promenad, det är ju inte särskilt långt.

Va mysigt att hälsa på bebis. Jag väntar för fullt på min bästa väns bebis. Hon ringde igår från BB, hon ligger inne med blödningar men får ev. åka hem idag. Hon har 3 veckor kvar, så man vet aldrig. Nackdelen är att de bor i Luleå, en bit att åka, fast jag har sagt att inom en månad efter födsel dyker vi upp.

Ha en bra helg alla. Vad ska ni göra föresten? Här blir det bara lungt. Måste ju ta igen sig efter att ha jobbat två eftermiddagar.

• vindaloos

VAd roligt att många vill komma. Hoppas vi blir ännu fler......vi får väl plat smånga hos dig Imoen....hihi

• MiaE

Självklart att du får komma, Puh fantast! Ju fler desto roligare, eller vad säger du Imoen?

• Imoen

Så klart att puh fantast är välkommen. Du har ju så nära så det är bara att promenera förbi.

• LilleSkutt

Nån som har tips på fotograf i Ö-vik där man kan fotografera sitt barn ? Känner bara till Bågenholm, men det finna väl fler? Vad kostar det ungefär?

• LilleSkutt

Förresten, vad menas med "sjalträff"?

• MiaE

Och sjalträff... Vi med bärsjal träffas, men alla e välkomna om man e fikasugen eller bara vill ha sällskap.

• LilleSkutt

MiaE, ni är för söta ni !

• puh fantast

Alla barn är olika, vilket visseligen är tur.
    Några barn säger mamma, pappa, lampa, boll och liknande.
    Men inte Lucas inte: Idag när jag bytte blöja på honom kom mamma in och säger: "Herregud, vad du luktar" och så går hon ut. Medan jag tar bort blöjan kommer något från Lucas mun som låter som "herregud".
    Han är inte som alla andra han inte!

Svar på tråden Övikstråden