Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Min bror ska också på jobbstudion idag =) Tror inte det är så länge...min kompis gick där förut och det var nästan att dom kunde sticka när dom kände för det
oki.. pratade just m brorsan och han var klar.. så nu drar jag till stora staden..
Lisa: hittade du nå´t annat till Elias?
Själv jobbade jag igår, visseligen bara 4 timmar, men det var skoj. De stora barnen kände igen mig och de små lärde sig snabbt att genom att kunna mitt namn och ropa på mig så smälter jag.
Har ett 4 - timmars pass i eftermiddag oxå. Ska faktiskt bli skoj. Och det är Robert som ska vara hemma med Lucas, så det känns extra skoj att jobba.
Vad händer i helgen då?
Japp, jag köpte efter många om och männ en fleece filt m spindelmannen samt en prydnadskudde med samma gubbe på.. Hans farmor har även köpt ett bädd set m spindelmannen så jag körde på det.. så nu blir han stora grabben m spindelmannenrum *ler*
Vi har tänkt ha en sjalträff hemma hos mig nästa fredag klockan 14, men även ni utan sjal är mycket välkomna om ni känner för att umgås lite.
Vad är en sjal träff? ;O)
Shy: Vi är ganska många i övik som använder sjal när vi bär våra barn och vi är några stycken som brukar träffas ibland och fika.
Det började med att vi träffades för att testa de olika sjalar vi använde och för att andra som var intresserade av sjalar skulle få se dem i verkligheten och få testa dem innan de eventuellt beställde en själv, fast numera är det mest att vi träffas och fikar bara för att det är roligt att träffa andra mammor och barn.
Så du är välkommen om du känner att det skulle vara kul att träffa andra mammor och barn.
Imoen: Vart är det du bor? Om det är Ok skulle jag gärna vilja komma och kolla in vad jag ska önska mig i julklapp!
fru bengtsson: Självklart är du välkommen. Jag skriver ett privat mess till dig med min address. Hur mår Ellen då? Hon börjar ju vara rätt stor nu. Det ska bli jätteroligt att få se henne!
Imoen: Tack! Ellen är 2 månader nu, helt sjukt vad fort det går!
Hon mår rätt bra, men går upp dåligt i vikt. Vi vägde henne i onsdags, och hon har fortfarande inte ens gått upp 1 kg sedan hon föddes trots ersättning. Som tur är verkar hon må bra ändå, så det kanske vänder så småningom.