• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • Imoen

Alla tjejer som ska till mig på fredag!!!

Jag har fått en kallelse till sollefteå lasarett som krockar med vårt fika. Det är en kallelse som jag har väntat på jättelänge och så blir det just precis på fredag *suck*.

Har ni lust och möjlighet att komma på lördag istället eller ska vi planera in det en dag längre fram?

• fru bengtsson

För mig spelar det ingen roll, jag är ju ändå bara hemma och dräller på dagarna! Vad känns bäst för dig?

• Imoen

För mig går det bra med lördag, men om de majoriteten har något planerat på lördag så tycker jag vi tar en annan dag.
    Själv pluggar jag på vardagarna så jag har inte alltid möjlighet för fika och MiaE jobbar så det vore kul om vi kunde pricka in en dag som passar oss alla.

Jag avvaktar till imorgon och kollar om det är fler som har lust att tycka till om dag. För nu ska jag ta och hårdplugga lite innan det är dags för nattsömnen.

• fru bengtsson

Lycka till med pluggandet. Stanna inte uppe hela natten bara...

• vindaloos

Jag kan inte lördag el söndag tyvärr. Skall få min första shoppingdag utanbarn på lördag så den vill jag inte missa.
    Men vi kan bäl kolla upp hur det ser ut längre fram.......antar att det blir lite väl långt för er alla komma till holmen så vi bestämmer ett nytt datum. Jobbar nästa fredag så det går inte för mig i alla fall.
    Den 7/10 var Mia ledig tror jag så det skulle ju gå, men det är många dagar tills dess.

• MiaE

Jag kan på lördag!!! Kanon för jag är ensam hemma hela helgen!!!

• MiaE

Och jag kan fika 7 okt med!!!

• Imoen

Ska vi säga att vi tar fikat hos mig på lördag klockan 14 då för de som kan och så kan vi träffas någon annanstans fredagen den 7:e så kan vindaloos vara med då också?!

Vi som träffas på lördag är...
    Imoen
    fru bengtsson
    MiaE
    Carina (från sjalbarn)

Linn84, kan du komma nu när det blir lördag istället?
    Puh fantast?

Ni andra förstår väl att ni är välkomna också?! Fast jag vill gärna veta i förväg så att jag kan baka så att det räcker .

Svar på tråden Övikstråden