Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Det låter bra det Imoen!!!
Toppen! Ska bli kul...
jag har betalat min ergo nu...i söndags närmare bestämt men jag har inte fått den än....grrr...skulle gärna vilja ha den till imorgon då jag ska på stan och trängas med alla andra i nya gallerian..skulle vara skönt att slippa vagnen då.
Snart, snart , snart öppnar nya Gallerian och jag ska dit _utan_ barn! Lyxigt va?!
Ngn som vet vart man kan färga och noppa ögon brynen här i stan?? Och vad det brukat kosta på ett ungefär??
Hos dom flesta Frisörer!
Vi gjorde det på Salong Glamour iaf när jag jobabde där
Kom dock inte ihåg priset
eyelock...annars så finns det ju en smink affär på överstan ovanför ÖA...men som linn sa så gör de flesta frisörer det.
Nu har jag varit på nya gallerian...riktigt kul med så många affärer men fasiken så jobbigt med såååååå mycket folk...folk var som galna och överallt var dom. och jag lovar att det underlättade inte med en barnvagn...lagomt till pass så hade jag fått min ERGO i brevlådan när jag kommit hem...
Har också nyss kommit hem från Gallerian!
Shit, det var inte lätt =)
Kära Övikingar..
Ni som har koll, hur gör man med dagis?
Hur länge innan ska man söka, vart ska man söka, spelar det nån roll på vilken man söker?
Hjääälp!
Linn - ca 6 mån innan kan du söka och inom det rektorsområde du bor i! Ring det rektorsområde du tillhör så ger de dig information och de skickar blanketter! Lycka till