• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • vindaloos

Aaaaaahhhh jag blir tokig på mig själv.......jag kan inte sluta plocka lingon.......och jag har ingen plats snart. JAg tar med mig pojken varje dag känns det som och plockar hem en ryggsäck åt gången......har väl plockat en sisådär 50liter nu.......får äta pitepalt och sylt hela hösten tror jag.

Jo barnvagnar går att ta på bussarna, man fäller ner dem och ställer dem under i bagageutrymmet bara, busschaufförerna gör det till och med åt en

Hm synd att jag missade att det skulle va fika, blev tvärsugen........skogen suger musten ur mig hehe.

Nä bara o sätta sig o rensa mera nudå, förmiddan var även den ute på fältet så ryggan e full.
    Ha det bra så länge.

• Den där Linn

Kunde tyvärr inte komma på fikat =(
    Jag som var så fika sugen!!!
    Fasiken =)

• LisaP

Blir fler gånger linn och vindaloos och då får ni vara med oxå *ler*

Själv e man nyklippen.. men funderar fortfarande på om jag inte skulle klippit mig hel kort iaf .. Man är aldrig nöjd va?!

• Lejån

Vindaloos, att du inte passar på och säljer och tjänar lite pengar om du bara plockar för att du tycker att det är skoj?

• puh fantast

Lisa: Din bror har rätt, hur du än gör så blir du inte riktigt nöjd.
    Tråkigt Linn att du inte kunde komma, såg fram emot att få se snyggingkillarna "in real life".
    Men som Lisa skrev, det kommer garanterat fler tillfällen. Är man sugen på en fika är det bara att ge det som förslag, oftast är det någon som nappar.

Sov gott!

• Den där Linn

Då slänger jag ut ett förslag här då.!!

Fika? Någon?
    Tigger? LisaP? Nån annan? *deeeesperat*

• LisaP

Alltid sugen på fika ju.. tror dock inte jag har någon möjlighet den här veckan iaf... möjligen nästa...

• martina426

Behöver lite tips från er öviksbor!! Vet ni vad man kan hitta på en vanlig fredags kväll med gubben - en överraskning vill jag att det ska var!

Svar på tråden Övikstråden