• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • JadziaDax

Här är det fullt upp. Vi möblerar om och fejar inför födelsedagar till veckan. Två av mina döttrar fyller 13 resp. 15 den femte och min sambo fyller 30 den sjätte så vi ska ha stor mottagning nästa lördag. *pust* Just nu är det bara kaotiskt, men det är roligt också

• Zandrah

Ja Jesper ser nu ut som rudolf med röda mulen
    Ramlade igår och slog näsan *stackarn*
    Annars är det lugnt här *host host*
    Blir modigare för varje dag, kastar sig för att nå saker , galningen! haha
    Säger gung gung, mamma varje dag och i början av veckan sa han titta och pekade på klockan

• LisaP

Alltså vi måste ju bara försöka träffas för en fika snart allihopa... Vore kul att se hur mkt alla har vuxit sedan sist.. Vi kan ju vara hemma hos ngn om man tycker det är för jobbigt att vakta tellingarna på UH *ler*

• MiaE

LisaP: Vore jätteskoj! Men vi kanske får ta det en helg så jag också får vara med. Och hemma hos någon är jättebra, nu när de inte har ro att sitta still alltför länge. Vad tror ni andra!

• Zandrah

ja jag tycker det var en jättebra ide

• Nelliy

Jag tycker också det låter som en bra idé, och gärna på en helg för jag börjar jobba på måndag.. så då är ledigheten alldeles slut.

Tindra har också gjort en "rudolf" tippade ut genom dörren när jag tog på mej skorna, så näsan och pannan fick sej en duns.

Hon har börjat gå lite smått, men jag har en riktig liten fegis. Går några steg om man sitter två stycken så hon kan gå emellan.

• LisaP

Visst vi kan ta det på en helg.. då kan ju våra respektive vara med oxå om de vill *leR* När, var och hur??

• puh fantast

Låter skoj med fika hemma hos någon. En helg är helt ok för mig. Tror dock inte sambon är särskilt intresserad. Det är väl bara att bestämma något, så ser vi hur många som kan.

• MiaE

8/10 går inte, men sen så... Någon som har något förslag?

Svar på tråden Övikstråden