• m o e

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Här fortsätter vi prata om våra magar och efterlängtade sommarbarn. Välkomna gamla som nya! Vi väntar smått till sommaren 2009 och bor i Västerås med omnejd.

BF-lista
    BF 10/4 - lillnickan
    BF 17/4 - sussu80 - Sanna, centrum (1:a barnet)
    BF 29/4 - Angeni - Jenny, Hallstahammar
    BF 15/5 - Nanoozi - Nanna, Nordanby
    BF 19/5 - Aktalia
    BF 24/5 - TOTTEoELLE - Elinor, Malmaberg
    BF 28/5 - moe - Elin, Tidö Lindö (andra barnet)
    BF 29/5 - jeka78 - Jessica, Guldkullen Bjurhovda (2:a barnet)
    BF 30/5 - Skugga - Linda centrum
    BF 6/6 - Eldene - Centrum (Bebis nr. 1)
    BF 11/6 - vittorn - Carolin, Skiljebo
    BF 20/6 - sockervit - Eva, Berghamra
    BF 21/6 - västerås bebis - Helene, Norra Gryta
    BF 26/6 - lottak79 - Lotta, Johanneshöjden
    BF 28/6 - Pian80 - Agneta, Önsta Gryta
    BF 1/7 - Artica - Anna, Gideonsberg
    BF 1/7 - Ronzki (2:a barnet)
    BF 2/7 - Sajsis - Cajsa, Skälby
    BF 5/7 - DariaM - Maria, mitt i stan (1:a barnet)
    BF 5/7 - annalainen - Anna, Tidö Lindö
    BF 8/7 - Lottilej - Lotta, Bäckby (2:a barnet)
    BF 8/7 - Labolina No7 - en bit utanför stan (2:ra barnet)
    BF 16/7 - Heiress - Vetterslund, 2:a barnet
    BF 20/7 - Erika89 - Erika, Hallstahammar

Vill du lägg till dig på listan, så kopiera den senaste (leta efter senaste version i tråden) och lägg till din egen info där.

Här är vår förra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m37837914.html

Äntligen väntar vi syskon! Bf 28/5 2009
  • Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!
  • Isolde E 76

Oh tack Någon annan än jag som gårt på Herrgärdet?  Tycker att det är långt att vänta till vecka 24 innan nästa koll. Ser fram emot ultraljudet i februari.

• sussu80

Hej hej! Fika vore inte helt fel. Jag e på. Informera gärna här om det blir snart. Kan inte gå på vattengympan på tisdag.

Har min BM på Carema i stan. Jätte gulliga e dom. Kan rekommendera dom varmt

• m o e

Jag går också hos bm A-L på Läkargruppen, hon är toppen!!

Isolde: Vad konstigt att du inte ska gå till bm förrän v 24. De flesta brukar få komma runt v 20 och sen i v 24. Förstår att du längtar till UL nu, när är det dags?

• lottak79

Hej tjejer

Tänker hålla mig i bakgrunden ett tag....
    Min pappa gick bort tidigt i morse. Även om jag visste att det kunde hända så är man aldrig förberedd. Han har haft problem med många hjärtinfarkter och åkt in och ut till lasaretten. Men nu slipper han ha ont och är på ett bättre ställe. Men det tär på mig så fruktansvärt, när jag inte hann få träffa han innan. Jag kommer repa mig psykiskt, men just nu är det jobbigt. Så vi hörs sen när jag orkar igen.

Lotta

• m o e

lottak: Åh, jag är så ledsen för din skull. Jag kan inte ens tänka mig hur det känns att förlora en förälder. Ta hand om dig, bebisen och familjen nu och välkommen tillbaka när du har fått ny ork och lust! Kramar!!

• Ronzki

Jag är gärna på och fikar/ äter middag, låter mkt trevligt! Går dock inte på vattengympan!

• annalainen74

Många kramar till dig lotta79.

• DariaM

Isolde E 76: Jag går oxå på herrgärdet. Jag håller med dig det verkar sent med v.24. Min BM frågade om jag ville komma tidigare men av någon dum anledning tackade jag nej (hjärnsläpp), hon sa då att det bara är att ringa om det är något jag funderar på eller om jag vill komma in tidigare.

lottak79: Jag beklagar. kram till dig.

• sockervit

Det finns inga ord, Lotta. Så sorgligt... Kram!

Är det någon som går på Kvinnoläkarna? Jag längtar tills det e dags för föräldrautbildningen

Här är det lite snurvligt, så jag får nog stå över vattengympan...SNYFT ! Är i valet och kvalet att gå till jobbet imorgon...viktiga möten. MEN nu har man ju inte bara sig själv att tänka på...tjänar nog på att ta det lugnt och vila mig frisk istället.
    Den troligaste anledningen till att jag blivit sjuk är ju pga av att mina kollegor gått o snörvlat och käkat en massa tabletter för att kunna jobba istället för att vara hemma och sjuka.
    Så man kanske skulle föregå med gott exempel och stanna hemma när man e sjuk?!!!

Jag vill jättegärna ses för fika/middag . Jag tycker också att tiden går så snabbt i bubbelpoolen...vill ha mer liksom . Som sagt tidigare, så kan jag både lunch och efter jobbet...

Hoppas Albin mår bättre, m o e?

Har tyvärr ingen erfarenhet av Angelsound, Nanoozi.

Lät ju helt ok på friskis, Annalainen74! Får se om jag snörvlat klart tills på onsdag... Vill röra på mig lite mer än bara vattengympan.

Välkomna ni nya också!

Kram E

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!