• Anonym (Joe)

Hon är för slapp :(

Jag vet att detta kommer låta hemskt, men jag har varit tillsammans med en tjej i ca 5 månader. vi är superkära och funderar på att flytta ihop.
    när det kommer till sexet så känner jag knappt något, fast jag själv är ganska stor och van vid en mycket trång tjej (ett ex). jag har liksom försökt alla ställningar där fittan ska kännas tightare men jag har fortfarande problem att känna henne.
    hon suger inte så ofta eftersom hon får så "ont i käkarna" och givetvis vägrar hon att ta den där bak.
    hon kom på mig med att sitta och kolla lösfittor på nätet och blev väldigt upprörd, min tanke var ju att jag skulle skaffa en sån som vi kunde leka med tillsammans.
    sex är superviktigt för mig i ett förhållande och jag vill givetvis att det ska funka. vi har knappt nå sex längre eftersom det alltid är jag som ska ta initiativet men eftersom jag inte gör det längre så händer inget på sexfronten.
    Nu blev detta lite långt kanske men jag hoppas att någon där ute förstår mitt problem.

• Svar på tråden Hon är för slapp :(
  • Anonym

Det är ett jättesvårt läge. Om man vänder på det så kan jag ju erkänna att jag har gjort slut med en kille som hade liten, just av den anledningen att sex är en viktig del och jag kände ingenting. sen får andra se det som ytligt om de vill.
    Skillnaden är ju att en vagina kan tränas upp. Visst är det ett känsligt ämne men...OM du nu vill leva med henne så tror jag att du ska ta upp ämnet. Men gör det på ett fint sätt. När ni har sex...uppmana henne att knipa om kuken, och när hon gör det så visa att du tycker att det är skönt(även om du kanske inte känner så mycket i början) Dvs om ni kan o brukar ha med lite "dirty talk" när ni har sex....

• Anonym

Knipkulor är till för knipövningar, Geishakulor ska man använda när man har sex, de är alltså inte till att knipa med

Anna Paulita skrev 2009-02-08 14:27:34 följande:
    Jobbigt läge, helt klart. Jag hade inte själv jublat ifall min man tyckte jag var för slapp och visst fan är det ett känsligt ämne. MEN vad som hade varit värre är om han gick och led i det tysta och funderade på att lämna mig pga ofunktionellt sexliv UTAN att säga ngt och bara göra slut. Hon verkar inte som den mest lyhörda och sexuella personen men hon måste få en chans. Och det enda sättet det går är om du snackar med henne. Hur och vad du ska säga kanjag inte svara på, men du måste ge henne en möjlighet att förbättra detta. Just slappheten är ju svår att förbättra, men geishakulor som någon skrev om är väl en möjlighet. Angående de saknade sasugningarna är det väl så att alla inte gillar att suga, jag tycker dock att man ibland kan bjuda till för sin partner om det är någon han/hon gillar mycket så länge det inte handlar om smärta. Men det är ju min åsikt. Problemet är väl att om det blir fö rmycket press på henne, eller om hon känner för mycket press lär det bli ännu värre. Miment 22 på något sätt, en svår ekvation att lösa men jag önskar dig lycka till.
  • Anonym

man vill gärna veta i förväg hur hon kommer ta det.. kanske tar hon det bra, lr tar illa upp å blir väldigt ledsen. Har hon fått många barn ??

• Miraklet09

själv är jag slapp med, men jag kniper mellan, eller ger fanken i att bli
     upphetsad i början, de är inte lättaste, men när vi tjejer blir upphetsade har dem flesta
     svårt att kontrollera det och blir då utöjda, sexuellt upphetsade...
     därav slappheten för vissa, så det är ibland ett pinsamt och stort problem
     prata ut med henne om det, hon kanske har något hos dig som hon kan
     hjälpa dig med, för att ni ska få det bättre tillsammans

E
  • Anna Paulita
    Anonym skrev 2009-02-08 14:36:19 följande:
    Knipkulor är till för knipövningar, Geishakulor ska man använda när man har sex, de är alltså inte till att knipa med Anna Paulita skrev 2009-02-08 14:27:34 följande:
    Okej, knipkulor, geishkulor...whatever. Kulor som man kniper med och tränar upp musklerna...;)
  • MikPel

Haha

Tur att du skrev att du har stor kuk...

Annars hade svaren varit:

Har du för liten kuk eller?

Men till ämnet.

Se till att hon gör knipövningar..  och ställ ultimatum...

• Anonym (tips)

Knipövningar,knipkulor. Ett par fingrar inne samtidigt. Det är mycket teknik. Och älskar ni varandra löser ni det. Säger det igen, beställ smartballs från nätet och säg att det ska ge ökad njtning för båda.

• Anna Paulita

Jaghade en kille en gång med liten snopp, faktiskt den minsta av alla jag har legat med MEN han gav det mest fantastiska sex eller vad man ska säga. Era/dina problemmåst ekunna ordna sig om det finns kärlek och passion mellan er. Om inte....ja då är det kanske inte meningen att det ska vara ni.

Lite reflektioner bara.

• Anonym (ms. tight)

Men använder hon inte sina fittmuskler? Känner du när hon kramar med de? Vad trist med en slapp tjej!

• KRSn

Du skriver att hon verkar tro att allt är okej för att hon kommer.. Och du vill inte ge henne en chock. Men du, tänk om, nu säger jag OM hon fejkar? Hon kanske inte kommer? Du har det inte skönt.
    Det absolut bästa är att ta upp det med henne. Ge henne knipkulor på alla hjärtans dag, och köp själv en penisring eller nått annat kul, så att det blir mer som "en kul grej till alla hjärtans" då kommer hon inte att ta illa upp, lovar :)

Svar på tråden Hon är för slapp :(