• Anonym (Joe)

Hon är för slapp :(

Jag vet att detta kommer låta hemskt, men jag har varit tillsammans med en tjej i ca 5 månader. vi är superkära och funderar på att flytta ihop.
    när det kommer till sexet så känner jag knappt något, fast jag själv är ganska stor och van vid en mycket trång tjej (ett ex). jag har liksom försökt alla ställningar där fittan ska kännas tightare men jag har fortfarande problem att känna henne.
    hon suger inte så ofta eftersom hon får så "ont i käkarna" och givetvis vägrar hon att ta den där bak.
    hon kom på mig med att sitta och kolla lösfittor på nätet och blev väldigt upprörd, min tanke var ju att jag skulle skaffa en sån som vi kunde leka med tillsammans.
    sex är superviktigt för mig i ett förhållande och jag vill givetvis att det ska funka. vi har knappt nå sex längre eftersom det alltid är jag som ska ta initiativet men eftersom jag inte gör det längre så händer inget på sexfronten.
    Nu blev detta lite långt kanske men jag hoppas att någon där ute förstår mitt problem.

• Svar på tråden Hon är för slapp :(
  • Pappatilltwins

Du är säker på att det är slapphet och inte tex att hon är för blöt som gör att du inte känner ngt?

En bra ställning:
    Kvinnan ligger på sidan typ fosterställning och hon särar inte på benen.

Eller att hon ligger på mage på sängen och har ihop benen och putar lite med rumpan

• Trolovade

Anonym (*) skrev 2009-02-11 19:00:05 följande:

Trolovade skrev 2009-02-11 13:36:17 följande:
    Haha håller med. Men då kan man ju ta för givet att dom är slappa. Som att vifta med en baguette i en tunnel.
  • Anonym (hoppelopp)

Finns inte möjlighet att du själv kan ta emot nått där bak? Jag menar, om du nu gillar analt? Lycka till!

• DaCiss

Alltså i alla sådana här lägen är det ändå bäst att vara ärlig. Det är inte så att hon är dömd att ha en slapp fitta hela livet, hon kan ju faktiskt i alla fall försöka förändra det hela. Men hon kanske är helt ovetandes. Bäst att tala ut, försök få fram det så det inte låter som något anklagande från din sida bara att det är ett problem och om ni kunde försöka hitta någon lösning på problemet. Det finns kulor hon kan träna med ifall hon har svårt att hitta rätt muskler för att knipa. För det är nog det allra bästa hon kan göra i nuläget, börja med knipövningar.

Så skulle jag göra. Jag har redan tidigare i livet tagit upp ett problem med ett ex då han hade svårt att hålla ståndet och blev slapp. Det är inte roligt att ta upp ett sådant problem för man vill ju inte såra den andra men någongång måste det bara komma fram. Lycka till!

• Censur

kniiiiiiip!  Med risk för att såra henne å det grövsta så kan du ju berätta att det knappt känns. Jag vet ingen annan lösning. Däremot ska du inte berätta om ditt ex

mamma till Josef, 050703 Elise & Fiona 070408
  • DaCiss

Har inte läst andra svar bara sista sidan här men häpnar ju till vissa svar! Vad är det här för mänskor som svarar i tråden? Seriöst!

En kvinna kan träna upp hennes underliv så att det blir tightare, hon har åtminstone möjlighet till det. Mannen kan inte träna för att få bredare kuk så varför skulle man göra narr av honom? Har en person problem med sexlivet och behöver råd och hjälp ge det då åt mänskan. Man skrattar inte en person i ansiktet och låter som om hans problem ligger hos honom själv.

Herregud

• Anonym (Joe)

oj vad många svar det blev, en del mer intressanta än andra. jag har ännu inte tagit upp problemet med henne utan jag försöker mer njuta av resten av hennes underbara kropp. att dumpa henne kommer nog aldrig på fråga, jag menar, sexet funkar ganska bra. vi har ganska regelbundet sex och jag går igång rejält på henne, så det måste ju finnas nån bra lösning. jag har kollat upp det där med knipkulor på nätet och hittat några "smart balls" inne på lustjakt och dom verkar ganska lovande, dom har iaf fått många fina recensioner. jag tror som många säger att det är lika bra att ta upp det och få det ur världen, hitta en lösning och gå vidare tillsammans. jag väntar bara på rätt tillfälle :/

• Anonym (Joe)

egentligen har vi inte försökt lösa problemet eftersom hon inte är medveten om problemet. men när jag väl har tagit upp det så får jag se hur hon agerar därefter, först då kan jag väl göra en sådan bedömning.

Helikopterr skrev 2009-02-11 09:06:07 följande:
    Vore jag som dig och har dom här problemen efter 5 månader bara, så skulle jag verkligen fundera på att göra slut. och då menar jag inte att du ska göra det för att hon är slapp utan hennes allmänna ovilja till att hitta lösningar på problem.Slappa tjejer är vanligare än man tror, ofta är det dom som sitter och skrävlar om stora kukar, fisting osv. det är lite synd om dom, och jag vet att kvip övningar inte påverkar mycket när man är slapp som en tunna.
Svar på tråden Hon är för slapp :(