• Anonym (Joe)

Hon är för slapp :(

Jag vet att detta kommer låta hemskt, men jag har varit tillsammans med en tjej i ca 5 månader. vi är superkära och funderar på att flytta ihop.
    när det kommer till sexet så känner jag knappt något, fast jag själv är ganska stor och van vid en mycket trång tjej (ett ex). jag har liksom försökt alla ställningar där fittan ska kännas tightare men jag har fortfarande problem att känna henne.
    hon suger inte så ofta eftersom hon får så "ont i käkarna" och givetvis vägrar hon att ta den där bak.
    hon kom på mig med att sitta och kolla lösfittor på nätet och blev väldigt upprörd, min tanke var ju att jag skulle skaffa en sån som vi kunde leka med tillsammans.
    sex är superviktigt för mig i ett förhållande och jag vill givetvis att det ska funka. vi har knappt nå sex längre eftersom det alltid är jag som ska ta initiativet men eftersom jag inte gör det längre så händer inget på sexfronten.
    Nu blev detta lite långt kanske men jag hoppas att någon där ute förstår mitt problem.

• Svar på tråden Hon är för slapp :(
  • Anonym

Tycker att det var ett bra förslag att ge henne knipkulor i Alla Hjärtansdagpresent. Kanske lite andra roliga leksaker också, som ni kan testa tillsammans? Och sen kan du ju försöka säga till henne, på ett lite "fint" sätt att knipkulorna är jättebra både för henne och dig.

• Anonym

kunlla henne med en dildo samtidigt två kukar är bättre än en om den ensa inte duger själv

• grön banan

Tror inte riktigt ts o tjejen är så kära, för när sexet är dåligt brukar det bottna i själva relationen. Har man en bra relation brukar man kunna lösa sånt.

• Anonym

grön banan : Jag håller inte riktigt med dig. En bra relation blir inte bra om inte sexet funkar tycker jag. Sen kanske en del inte prioriterar ett bra sexliv före andra saker i ett förhållande förstås.

• grön banan

Anonym skrev 2009-02-11 13:18:29 följande:

grön banan : Jag håller inte riktigt med dig. En bra relation blir inte bra om inte sexet funkar tycker jag. Sen kanske en del inte prioriterar ett bra sexliv före andra saker i ett förhållande förstås.
    Sexet är ju en bonus. Det viktiga är omtänksamhet o närhet.
  • Anonym

fast det har inte alla förstått. För många är knulla det enda som tänks på. Kärlek och närhet får komma om det finns tid över.

grön banan skrev 2009-02-11 13:21:53 följande:
    Anonym skrev 2009-02-11 13:18:29 följande: Sexet är ju en bonus. Det viktiga är omtänksamhet o närhet.
  • Anonym

grön banan : Ja fast det beror ju på hurpass viktigt sex är i en relation. Jag tycker att det är trist både för TS och tjejen att det inte funkar mellan dem.

• grön banan

Vilken tur jag har i min relation då. Så var det inte i min förra o första.

• grön banan

Om knulla är så livsviktigt, får man det inte lätt under graviditet, bebistid, svår sjukdom o ålderdom, då man kanske har torra slemhinnor.

• Anonym

säger det samma. Nu är jag gravid och min muff är inte alls som vanligt. Svullna slemhinnor gör att det inte alls är skönt att ha sex. Tänk om min karl skulle lämnat mig för det. Ush, stackars de människor som känner att de måste ställa upp för annars funkar inte relationen. En jag känner hade vestibulit. De hade svårt under lång tid, över ett år att ha sex. Inte lämnade han henne för det utan de tog sig igenom. Tycker synd om de (brukar vara främst män) som tycker att knulla är viktigare än själva kärleken. Tänk om ts skulle råka ut för en skada så nerverna till snorren inte hängde med och impotens som följd. Ska man då leva ensam hela livet för att man har sämre eller helt saknar förmågan att ha knulla?? shit...

grön banan skrev 2009-02-11 13:25:59 följande:
    Om knulla är så livsviktigt, får man det inte lätt under graviditet, bebistid, svår sjukdom o ålderdom, då man kanske har torra slemhinnor.
Svar på tråden Hon är för slapp :(