• Anonym (Joe)

Hon är för slapp :(

Jag vet att detta kommer låta hemskt, men jag har varit tillsammans med en tjej i ca 5 månader. vi är superkära och funderar på att flytta ihop.
    när det kommer till sexet så känner jag knappt något, fast jag själv är ganska stor och van vid en mycket trång tjej (ett ex). jag har liksom försökt alla ställningar där fittan ska kännas tightare men jag har fortfarande problem att känna henne.
    hon suger inte så ofta eftersom hon får så "ont i käkarna" och givetvis vägrar hon att ta den där bak.
    hon kom på mig med att sitta och kolla lösfittor på nätet och blev väldigt upprörd, min tanke var ju att jag skulle skaffa en sån som vi kunde leka med tillsammans.
    sex är superviktigt för mig i ett förhållande och jag vill givetvis att det ska funka. vi har knappt nå sex längre eftersom det alltid är jag som ska ta initiativet men eftersom jag inte gör det längre så händer inget på sexfronten.
    Nu blev detta lite långt kanske men jag hoppas att någon där ute förstår mitt problem.

• Svar på tråden Hon är för slapp :(
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2009-02-08 14:36:19 följande:
    Knipkulor är till för knipövningar, Geishakulor ska man använda när man har sex, de är alltså inte till att knipa med Anna Paulita skrev 2009-02-08 14:27:34 följande:

Rätt och ändå inte, för man kan visst knipa med geisha kulor också om man vill. Det beror nog mer på hur vältränad muskelaturen är i fittan. Jag kan greja hur mkt som helst och ändå ha kvar geisha kulorna i mig.. men jag får liksom vålda in knip kulor och använda glidmedel.

Sen så kan man använda geisha kulor vid sex som ett sätt att förhöja njutningen med

We r talking about things we dont understand.... *sjunger*
  • HäckHäxan

Förlåt TS, nu till dig.

Låter som en riktigt jobbig sits. Kan du inte dra upp problemet lite fint. Hon kanske är villig att träna upp sin fitta, så att ni bägge kan få ett bättre sexliv. Det är ju ändå bägges ansvar att få saker att fungera...

Du kan ju starta med att be henne knipa när du är inne i henne, se om hon ens har koll på sina muskler liksom. Alla kanske inte ens tänker på att dom finns där.

We r talking about things we dont understand.... *sjunger*
  • LeWi
    HäxanSurtant skrev 2009-02-11 00:36:47 följande:
    Förlåt TS, nu till dig.Låter som en riktigt jobbig sits. Kan du inte dra upp problemet lite fint. Hon kanske är villig att träna upp sin fitta, så att ni bägge kan få ett bättre sexliv. Det är ju ändå bägges ansvar att få saker att fungera...Du kan ju starta med att be henne knipa när du är inne i henne, se om hon ens har koll på sina muskler liksom. Alla kanske inte ens tänker på att dom finns där.
    Jag håller med HäckHäxan (som vanligt).
    Börja med att be henne knipa om dig när du är inne i henne.
    Kanske vet hon inte ens skillnaden på att knipa och inte under sex - Inte alla tjejer som gör det. Visar det sig att hon kan knipa så att du känner det så låter du henne veta hur skönt du tycker det är.
    Snarare än att säga "du är för slapp, jag känner inget" så säger du "det är så skönt när du kniper hårt om mig" - tror den diskussionen fungerar bättre
    Då blir det ju även rätt logiskt när hon får knipkulor på alla hjärtans.

Just det där är en sak till jag håller med den eminenta häxan om - Knipkulor i all ära men ska jag få träna mina muskler alls så är det små tunga geishakulor som gäller. Och även då kan jag göra "jumping jacks". Vi är alla olika!
    I reject your reality and substitute my own.
  • Anonym (snuttan)

Min man har varit med om liknande med en gammal tjej. Han kände absolut inget och de var typ 17 år eller så. När de gjort slut och var på en gemensam fest kläckte hon ur sig att han hade en liten! Klart hon tycker det när hon är så stor därnere. Hans är väldigt normal, tom lite grövre än genomsnittet och jag känner honom extremt mycket trots två barn.

Sex är jätteviktigt och ni måste prata om detta. Att hon får ont i käkarna när hon suger beror ju på att hon inte är van, säg att det blir bättre. Usch, tycker synd om dig TS.

• grön banan

Anonym skrev 2009-02-08 11:39:51 följande:

Cornbread skrev 2009-02-08 11:32:25 följande:
    Dom har varit tillsammans i 5 mån... varken oral- eller vaginalsex funkar... nja, jag skulle nog väntat ett tag till och se hur det hela artade sig innan jag tagit det beslutet. Jag skulle inte vilja leva med en person som inte tillfredställer mig sexuellt.
    Kunde inte tänka mig att sex var avgörande för en relation. Man funkar ju olika ihop. Nej, jag hade inte kunnat avstå en person pga. detta, även om sex är viktigt. Man kan ju få proffshjälp.
  • grön banan

MikPel skrev 2009-02-08 14:50:26 följande:

Haha Tur att du skrev att du har stor kuk... Annars hade svaren varit: Har du för liten kuk eller? Men till ämnet. Se till att hon gör knipövningar..  och ställ ultimatum...
    Ultimatum?
  • grön banan
    Anna Paulita skrev 2009-02-08 15:00:20 följande:
    Jaghade en kille en gång med liten snopp, faktiskt den minsta av alla jag har legat med MEN han gav det mest fantastiska sex eller vad man ska säga. Era/dina problemmåst ekunna ordna sig om det finns kärlek och passion mellan er. Om inte....ja då är det kanske inte meningen att det ska vara ni. Lite reflektioner bara.
    Tror också passionen är problemet.
  • grön banan

Anonym (snuttan) skrev 2009-02-11 07:08:15 följande:

Min man har varit med om liknande med en gammal tjej. Han kände absolut inget och de var typ 17 år eller så. När de gjort slut och var på en gemensam fest kläckte hon ur sig att han hade en liten! Klart hon tycker det när hon är så stor därnere. Hans är väldigt normal, tom lite grövre än genomsnittet och jag känner honom extremt mycket trots två barn. Sex är jätteviktigt och ni måste prata om detta. Att hon får ont i käkarna när hon suger beror ju på att hon inte är van, säg att det blir bättre. Usch, tycker synd om dig TS.
    Kan få ont i munnen jag också efter många år, men man kan ju växla hand o mun.
  • Helikopterr

Vore jag som dig och har dom här problemen efter 5 månader bara, så skulle jag verkligen fundera på att göra slut. och då menar jag inte att du ska göra det för att hon är slapp utan hennes allmänna ovilja till att hitta lösningar på problem.

Slappa tjejer är vanligare än man tror, ofta är det dom som sitter och skrävlar om stora kukar, fisting osv. det är lite synd om dom, och jag vet att kvip övningar inte påverkar mycket när man är slapp som en tunna.

• Anonym

knipövningar gör ju inte musen mindre som sagt.

Svar på tråden Hon är för slapp :(