• Anonym (Joe)

Hon är för slapp :(

Jag vet att detta kommer låta hemskt, men jag har varit tillsammans med en tjej i ca 5 månader. vi är superkära och funderar på att flytta ihop.
    när det kommer till sexet så känner jag knappt något, fast jag själv är ganska stor och van vid en mycket trång tjej (ett ex). jag har liksom försökt alla ställningar där fittan ska kännas tightare men jag har fortfarande problem att känna henne.
    hon suger inte så ofta eftersom hon får så "ont i käkarna" och givetvis vägrar hon att ta den där bak.
    hon kom på mig med att sitta och kolla lösfittor på nätet och blev väldigt upprörd, min tanke var ju att jag skulle skaffa en sån som vi kunde leka med tillsammans.
    sex är superviktigt för mig i ett förhållande och jag vill givetvis att det ska funka. vi har knappt nå sex längre eftersom det alltid är jag som ska ta initiativet men eftersom jag inte gör det längre så händer inget på sexfronten.
    Nu blev detta lite långt kanske men jag hoppas att någon där ute förstår mitt problem.

• Svar på tråden Hon är för slapp :(
  • grön banan

Anonym skrev 2009-02-11 13:30:59 följande:

säger det samma. Nu är jag gravid och min muff är inte alls som vanligt. Svullna slemhinnor gör att det inte alls är skönt att ha sex. Tänk om min karl skulle lämnat mig för det. Ush, stackars de människor som känner att de måste ställa upp för annars funkar inte relationen. En jag känner hade vestibulit. De hade svårt under lång tid, över ett år att ha sex. Inte lämnade han henne för det utan de tog sig igenom. Tycker synd om de (brukar vara främst män) som tycker att knulla är viktigare än själva kärleken. Tänk om ts skulle råka ut för en skada så nerverna till snorren inte hängde med och impotens som följd. Ska man då leva ensam hela livet för att man har sämre eller helt saknar förmågan att ha knulla?? shit...
    Precis. Nu är jag sällan nödbedd till sex, men behövde jag va utan det för hälsans skull osv, finns det annat att hålla relationen vid liv av.
  • Anonym

Ja verkligen... vi kan tydligen vara lyckliga för att vi har relationer som är uppbyggda på kärlek och inte på sex. Verkar tydligen vara ovanligt.

grön banan skrev 2009-02-11 13:33:10 följande:
    Anonym skrev 2009-02-11 13:30:59 följande: Precis. Nu är jag sällan nödbedd till sex, men behövde jag va utan det för hälsans skull osv, finns det annat att hålla relationen vid liv av.
  • Trolovade

Vad trött jag blir på alla anonym (Kvinnor?!) här inne, ja självklart så måste ju TS ha en mini kuk och vara en mansgris, för att bruden kan ju bara inte ha en slapp fitta! Känner ni igen er eller, därför ni behöver hacka på andra?

Tycker att du ska säga som det är TS, är bättre att vara ärlig så kanske ni kan komma fram till en lösning. Ärlighet funkar längst!

• grön banan

Anonym skrev 2009-02-11 13:35:15 följande:

Ja verkligen... vi kan tydligen vara lyckliga för att vi har relationer som är uppbyggda på kärlek och inte på sex. Verkar tydligen vara ovanligt.
    Jag inte bara tror att jag kan va utan sex. Har både varit gravid, fött barn o blivit bukopererad.
  • Anonym

samma här...

grön banan skrev 2009-02-11 13:44:00 följande:
    Anonym skrev 2009-02-11 13:35:15 följande: Jag inte bara tror att jag kan va utan sex. Har både varit gravid, fött barn o blivit bukopererad.
  • Anonym

ärlighet varar längst. säg till henne att du önskar att hon kunde ha lika tajt fitta som dit ex och ge henne tips om att knipa. då kanske du får till svar att hon önskar att du hade haft lika stor kuk som hennes ex men det är smällar man får ta.

• grön banan

Anonym skrev 2009-02-11 14:54:30 följande:

ärlighet varar längst. säg till henne att du önskar att hon kunde ha lika tajt fitta som dit ex och ge henne tips om att knipa. då kanske du får till svar att hon önskar att du hade haft lika stor kuk som hennes ex men det är smällar man får ta.
    Visst kan jag prata med en ny partner om tidigare sex, men inte säga att den nye borde va som exet. Då är man inte redo för en ny partner.
  • Anonym

knipkulor.....3veckor sen var mina muskler mycket starkare i underlivet. Stoppade bara upp dem och knep inget själv utan de gjorde jobbet själva när jag rörde på mig.

Köp sådana till henne!!

• Anonym (*)

Trolovade skrev 2009-02-11 13:36:17 följande:

Vad trött jag blir på alla anonym (Kvinnor?!) här inne, ja självklart så måste ju TS ha en mini kuk och vara en mansgris, för att bruden kan ju bara inte ha en slapp fitta! Känner ni igen er eller, därför ni behöver hacka på andra? Tycker att du ska säga som det är TS, är bättre att vara ärlig så kanske ni kan komma fram till en lösning. Ärlighet funkar längst!
    Haha håller med. Men då kan man ju ta för givet att dom är slappa. Som att vifta med en baguette i en tunnel.
  • Myndighetschefen

Om sexet för henne är så skönt och hon får orgasm, varför verkar hon inte speciellt intresserad utav sex, varför tar hon aldrig initiativ?

Nej du, ni har bara varit tillsammans i 5 månader och sexlivet är otroligt viktigt. Om det inte ens fungerar i början, tror du då att det kommer bli bättre om några år?

Att hon är för slapp är väl det minsta problemet. Det stora problemet verkar ju ligga i att ni är olika sexuellt.

Svar på tråden Hon är för slapp :(