• Anonym (Joe)

Hon är för slapp :(

Jag vet att detta kommer låta hemskt, men jag har varit tillsammans med en tjej i ca 5 månader. vi är superkära och funderar på att flytta ihop.
    när det kommer till sexet så känner jag knappt något, fast jag själv är ganska stor och van vid en mycket trång tjej (ett ex). jag har liksom försökt alla ställningar där fittan ska kännas tightare men jag har fortfarande problem att känna henne.
    hon suger inte så ofta eftersom hon får så "ont i käkarna" och givetvis vägrar hon att ta den där bak.
    hon kom på mig med att sitta och kolla lösfittor på nätet och blev väldigt upprörd, min tanke var ju att jag skulle skaffa en sån som vi kunde leka med tillsammans.
    sex är superviktigt för mig i ett förhållande och jag vill givetvis att det ska funka. vi har knappt nå sex längre eftersom det alltid är jag som ska ta initiativet men eftersom jag inte gör det längre så händer inget på sexfronten.
    Nu blev detta lite långt kanske men jag hoppas att någon där ute förstår mitt problem.

• Svar på tråden Hon är för slapp :(
  • Lindorm

Är du säker på att hon verkligen kommer hela tiden? Tycker det låter misstänkt om hon är så slapp som du säger, samt att hon inte verkar vara intresserad av att ta initiativ. Jag anar fejk från hennes sida.

Försök lösa det med henne. Säg att du behöver lite mer motstånd för att njuta optimalt. Passa på att fråga henne om hon är nöjd.

Och flytta inte ihop förrän sexet fungerar! Riskera inte att ge dig in i något långtidsprojekt där du konstant kommer att känna dig otillfredställd. Det kommer bara att göra dig bitter och förmodligen otrogen i slutändan.

• Anonym

... och givetvis tar hon den inte där bak???

Givetvis??

• Anonym

.. förlåt...
    givetvis vägrar hon ta den där bak......

Jag gillar det men denna formulering äcklar mig.. mans-gris-varning!!

• Anonym

Finns ju speciella kulor man ska stoppa in i fittan så man tränar på att knipa.

• Lindorm

Anonym skrev 2009-02-11 09:40:29 följande:

.. förlåt... givetvis vägrar hon ta den där bak...... Jag gillar det men denna formulering äcklar mig.. mans-gris-varning!!
    Så man är mansgris för att man gillar analsex? Jag tror inte Ts menar att tjejer måste ta den i tvåan för att duga. Han uttrycker bara sin frustration över att hans tjej är sexuellt begränsad så att han själv inte får tillräcklig njutning.
  • Cornbread

Men OM hon nu inte duger så gör slut ist, tror ingen av er mår bra av detta

• Anonym (*)

Ge henne knipkulor i allahjärtansdagspresent som tidigare sagt. Under tiden finns det en grej man kan göra för att öka friktionen. Detta blir svårt att förklara, men hoppas du förstår. :) Om du tex tar henne bakifrån, så be henne hålla ihop benen, liksom innanför dina ben. Likadant om ni kör missionären eller vad ni nu vill köra.

• grön banan

Innebär ta den där bak analsex eller vanligt samlag bakifrån.

• Anonym

tror ts har förliten kuk utan att han vill erkänna det

Svar på tråden Hon är för slapp :(