• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • Madde30

Nej i morgon går ju inte KidA Jag ska ju få reda på könet då *flinar*

Har varit hemma hos min syster och hämtat flickbebbekläder nu, oj oj OJ vad söta!!! Nu vill jag verkligen ha en flicka, all skräck för små tonårsflickor bara försvann *poff* borta! Jag va ju tvungen att hämta dom nu för om jag hämtar dom efter ul så lär dom ju fatta vilket kön som gömmer sig i magen!!

hur är det med dig Suzzi? När skulle dom få svar på dina prover då? Visste hon inte det?

• hot fuss

madde30

bjuder du på kaffe? här ska marcin sova o agnes är hos en kompis till 21.

• Madde30

Ja en snabbfika kan jag bjuda på, jag är såå trött!! Kom över du så slänger jag på kaffet!!

• suzzi66

Testet borde varit klart igår. Hon ringer väl idag. Hoppas jag!
    Jag hade mycket värkar igår kväll men inatt var det lugnt och jag fick sova. Skönt

kidA: Hade du det trevligt i Ullared och köpte du mycket?

• Madde30

God morgon tjejer!!
    IDAG äntligen ska vi till Sthlm och kolla könet *LER* Jag är precis pirrig i magen

Hoppas ni får en bra dag och Suzzi....VILA!!!!

Kramar

• Mallan76

Hej KidA!

Såg först nu att du ville luncha på Steves idag. Faktum är att jag bestämt med en killkompis på just Steves idag, fast kl. 12:00. Du får hemskt gärna följa med! Vet att detta blir med lite kort varsel, men ändå... Känn dej välkommen om du vill och kan!
    (Arvid följer oxå med.) Martin, min kompis, är visserligen ingen februarimamma men en blivande maj-pappa!

Madde, lycka till i Stockholm! Röstar för en tjej! Vad tror ni andra??

Suzzi, skönt att du fått sova inatt. Hoppas allt löser sig idag.

• hot fuss

mallan76

jag tror oxå hon får en tjej.

tyvärr hinner jag inte till 12 nu. när ingen kunde fika idag så bokade jag tvättstugan istället. WOHO! sen ska jag nog bege mig ut till tornby. måste köpa en present till min mamma.

• suzzi66

Hejsan tjejer!

Nu har jag fått svaret på provet.
    Jag har urinvägsinfektion så nu blir det antibiotika. Sedan är det bara att vänta på att det ska
    lugna ner sig. Det känns skönt att veta vad det beror på.

Susanne

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!