• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • Madde30

Suzzi det är helt ok!!! Du kunde ju lika gärna ha hittat den själv! Så vill du ha den köp den!!! Den är ju jättegullig!!!

• Madde30

En smula...jag tilltalade knappt Fredrik när vi åkte hem *skrattar* Han va oxå jättebesviken men han försökte hålla god min och hålla humöret uppe. Han trodde väl att jag skulle explodera när som helst *S*

• suzzi66

Är du helt sjukskriven nu?

• suzzi66

Jag kan tänka mig bilfärden hem. Stackarn han visste väl inte vilket ben han skulle stå på.
    Ha en gravid frustrerad kvinna i bilen 20 mil

• Madde30

Bm skulle ha ringt mig i em men jag har inget hört så jag får ringa henne i morgon! Jag måste ju meddela mitt jobb hur det blir! Förmodligen blir jag sjukskriven 50%

Ja du...han va inte så värst stursk i bilen och så fort han sa nått väste jag "du kan ju bara göra bajsungar" så han va ganska len i bilen hem *s*

• suzzi66

Det verkar svårt att bli sjukskriven. Min bm sa att det inte fanns några läkartider förrän tidigast om en mån.
    Hon har inte ringt mig än som hon sa att hon skulle och jag har tid till den 25/11 . Så jag skiter i dem!
    Har pratat med chefen så jag jobbar3 tim mindre de långa dagarna men jag förlorar mycket på det ekonomiskt. Men vad gör man om man inte kan jobba 10 tim om dagen längre?

• Madde30

Eftersom det är så svårt att få en läkartid så gäller det att tjata Suzzi! En konsult skulle kolla på journal idag och så skulle bm ringa mig (vilket hon inte har gjort) sen vet inte jag om konsulten kan sjukskriva men jag tror det!! Jag har fått läkartid den 23:e och ska träffa sjukgymnasten den 18:e! Helt sjukt att man ska behöva vänta så här länge!!!

• suzzi66

Jag blir så irriterad!
    Tycker inte att man ska få ringa och tjata när det gäller något de borde ha förståelse för. Min bm har sagt åt mig att jag jobbar för mycket och sen skiter hon i det när jag säger att jag behöver hjälp. Vilket hon tjatat på mig att tänka på barnet i första hand och jobbet i andra hand. Hon borde ju bli glad och hjälpa mig istället för denna tystnad. GRRRR

• Madde30

Ja men tyvärr är det ju så! Jag gillar verkligen min bm men jag blir sur för att hon inte har ringt idag! när jag va där i måndags och förklarade läget så lovade hon att hon skulle ringa idag!! Varje gång jag träffat henne har hon uttryckt att hon inte gillar att jag ska jobba på min arbetsplats och ändå hör hon inte av sig!! Dåligt!!!

• suzzi66

Man undrar om de sitter och ljuger en upp i ansiktet. Eller kan det vara så att de är så överhopade med jobb att man bara försvinner i mängden.
    Jag vet att om jag lovar kunder att jag ska höra av mig så gör jag det. Det är oartigt och oprofsigt beteende att inte göra det.

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!