• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • mammsan2

Hejsan alla !!!!

JAG var på Ullaredet iaf å fyfa....... för den lede å hans moster osv osv......

Asså det var så mkt folk såå det var galet, de hade öppnat 07.00 bara för att det var lov. Jaha jag som trodde att då var man som mamma/pappa hemma hos sitt barn och hittade på nået kul, men näe ICKE det roliga hos dessa barnfamiljer bestod i att gå på GEKÅS från tidig morgon till tidig kväll. Kan tala om att dessa barn allt ifrån 3-4 mån osv INTE uppskattade en dag i varuhus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jösses det ringer ännu i öronen av barn gråt :0( snyft vad jag led med dessa barn.
    Tycker inte man kan vara arg på en liten heller som man dragit med till detta place som man som stor tycker är JOBBIGT bortimellanåt.

Aha det blev inge fika då, men vi får vällan ta en annan dag då för vi måste ju ses...

suzzi.
    Vad skönt att du fick svar så du vet att vad som är på G. Jag vet hur det kan kännas, med Maja så var jag tom inlagd i 1 & ½ v eller så för just hotande förtidsbörd. Inte kul med alla förmaningar men det kan vara bra att ta det lite lugnt iaf.

STOR GRUPPKRAM TE ER ALLA DÅ, Å SÅ MISSA INTE DESPERATA HEMMAFRUAR NU IKVÄLL ;0) !!!!!!

• Madde30

Jaha tjejer....vi kan alla fortsätta och undra för din lill* ville inte under några som helst omständigheter visa upp sig.... inte ens i profil!!!!

Om jag åker upp till Sthlm så är jag välkommen in till kliniken så skulle dr Olsen ta mig mellan två patienter...*börjar planera för ytterligare en Sthlmresa*

• Mallan76

Madde -vilken liten rackare du har i magen! . Den ville inte "avslöja" sig än!
    Vi får helt enkelt fortsätta vara nyfikna.

Suzzi- skönt att du vet varför du haft sammandragningar. Hade ingen aning om att man kunde få sammandragningar av UVI, men se där har jag lärt mej något nytt!

Själv mår jag bara prima och ser fram emot hudvårds/makeup-partyt ikväll.

Kramisar på er alla!

• Madde30

God morgon flickor!
    Skönt Suzzi att du vet vad det beror på!!! Jag visste inte heller att UVI kunde orsaka sammandragningar. Men kroppen är ju som den är och reagerar ju på så konstiga sätt ibland så igentligen borde man inte bli så förvånad!

Jag får lida för mitt äventyr igår, kan knappt stå eller gå.

Vad ska ni förgylla dagen med idag då förutan Makeup party?

• suzzi66

Godmorgon Tjejer!

Ja det känns skönt att veta vad det beror på.
    Tydligen så irriterar blåsan även livmodern då de ligger mot varandra så tätt under graviditet.

De sa att det brukar inte bli samma kännetecken som när man har det i vanliga fall.
    Dvs. Flytningar och irritation när man kissar. Jag har haft det en gång tidigare i mitt liv.
    Då var det inget liknande det här.

Madde: Vilken liten buse ni har som vill hålla er på sträckbänken.
    Jag tycker det är kanongulligt. Kan förstå att ni inte blev så glada att sitta och åka ända dit och ändå inte får reda på könet. Ni har väl en liten blyg baby. Ni får se det som en historia ni kan berätta senare för barnet när det blir större, sådana är alltid roliga att ha.
    Massor av Kramar Susanne

• Madde30

Ja en riktig tjurskalle *ler* H*n ville inte ens visa upp sig i profil så vi fick inte ens ett kort!! Men vi fick iaf videofilmen!! Vi får se om vi åker upp en gång till.

• suzzi66

Mammsan2 :

Det lät inget vidare att åka till Ullared på ett lov.
    Köpte du något trevligt?

Madde: Du får väl se det som ett tecken att det inte är meningen att ni ska veta. *ler*
    Jag tror det blir en tös.

Om min medicin hjälper nu så börjar jag jobba på månd. kan inte bli sjukskriven deltid.
    För nu har jag fått medicin som ska hjälpa helt så jag kan jobba som vanligt.
    Jag har pratat med chefen och han har gått med på att jag drar ner 3 tim om dagen tisd-tors.
    Men det får jag ta ur min egna ficka så jag förlorar en del. Men vad ska jag göra ? Barnet och hälsan kommer först!

• mammsan2

Morr`n eller go medda kanske det ska vara !!!!

Suzzie : Köpte lite av varje men kunde nog ha fått mä mera om jag inte kännt mej som en kaviartub bortimellanåt pga av alla helvilda männsker som tror att sakerna tar slut om man låter nåen titta före. Vill ju inte att det kommer ut en platt bebbe ;0) !!!
    Känner mej rätt nöjd ändå .

Madde : Jag har missat varför du åkte te sthlm för å tjuvkika, är det billigare än i lkpg eller är det annat med i det pkt:et oxå ???

Oki ska skala potäter nu så KJAM på er alla å ha en bra dag

• suzzi66

Hur känns det nu Madde?
    Hoppas du kommit över besvikelsen!

Här börjar det bli bättre inte så starka sammandragningar längre.

Känner att jag börjar snart klättra på väggarna här hemma.
    Imorgon ska jag ut och handla lite och göra lite ärenden. Det känns som en utflykt.

Trevlig helg Tjejer!
    Kram Susanne

• Madde30

Hejsan!
    Mammsan: I Linköping får man inget könsultraljud så därför åkte vi upp till Sthlm!

Suzzi: Jadå besvikelsen har lagt sig! Vi ska ringa och beställa till i Jönköping nu i stället Så jag hoppas att vi får en tid innan vi ska till Ullared
    Vad skönt att dina sammandragningar har dämpat sig... spring nu inte öfr mycket på stan i morgon så det sätter igång igen... Vila vila du vet!

Vi hade bestämmt att vi inte skulle köpa något innan Ullared men idag kunde jag inte motstå... kläderna jag köpte finns i galleriet, en dress med Nalle Puh (så klart) och en pyjamas med Musse pigg!!

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!