Hejsan alla !!!!
JAG var på Ullaredet iaf å fyfa....... för den lede å hans moster osv osv......
Asså det var så mkt folk såå det var galet, de hade öppnat 07.00 bara för att det var lov. Jaha jag som trodde att då var man som mamma/pappa hemma hos sitt barn och hittade på nået kul, men näe ICKE det roliga hos dessa barnfamiljer bestod i att gå på GEKÅS från tidig morgon till tidig kväll. Kan tala om att dessa barn allt ifrån 3-4 mån osv INTE uppskattade en dag i varuhus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jösses det ringer ännu i öronen av barn gråt :0( snyft vad jag led med dessa barn.
Tycker inte man kan vara arg på en liten heller som man dragit med till detta place som man som stor tycker är JOBBIGT bortimellanåt.
Aha det blev inge fika då, men vi får vällan ta en annan dag då för vi måste ju ses...
suzzi.
Vad skönt att du fick svar så du vet att vad som är på G. Jag vet hur det kan kännas, med Maja så var jag tom inlagd i 1 & ½ v eller så för just hotande förtidsbörd. Inte kul med alla förmaningar men det kan vara bra att ta det lite lugnt iaf.
STOR GRUPPKRAM TE ER ALLA DÅ, Å SÅ MISSA INTE DESPERATA HEMMAFRUAR NU IKVÄLL ;0) !!!!!!