• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • suzzi66

Gud såå söt sparkbyxan med nalle puh är. Vill ha en sådan med. Förstår att du bara var tvungen att ha den .

Imorgon så ska jag ta det lugnt och Stefan följer med för att kolla så jag gör det. Han litar inte på mig att jag inte ränner för mycket .

Kan man åka till Jönköping också. Det är bra att man har fler att välja på. Bara synd att det är en bit att åka varje gång.
    Hoppas bebbe vill visa sig den här gången

• Madde30

Ja det hoppas jag verkligen!! Men vi ger det en chans till sen struntar vi i det om den ska va så besvärlig *s*
    Låter som att du har en sund karl

• suzzi66

Jag tycker det verkar som eran baby är ett charmtroll redan i magen. Det var så gulligt att bebbe inte ville visa sig. Även om ni kanske inte tyckte det var lika kul !

• Madde30

Bebben har hetat "bajsungen" nu sen i måndags *S* Men det börjar luta mer till bebben igen!! Jag hoppas verklien att den vill visa upp sig nästa gång...jag vill ju så gärna veta!!!

• Madde30

Sparkbyxan köpte jag förresten på HM om du vill ha den Suzzi

• suzzi66

Gud Madde! Jag *s* så mycket att jag fick rusa till toan

• Madde30

Hahaha skrattar du åt min bajsunge??? *S*

• suzzi66

Är det ok med dig om jag skulle det? Känner mig som en härmapa. Men du hittar så fina saker!

• suzzi66

Ja jag tyckte bajsunge var kanonkul. Ni måste varit lite frustrerade

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!