Hej tjejer!
Det var väldigt vad många av er som är angelägna om att få veta barnets kön! Jag håller också på att dö av nyfikenhet, men för mej känns det som att öppna julklapparna innan julafton....
Så jag väntar gärna! Tycker det är lite kul att gissa och spekulera och få sitt livs överraskning där på operationsbordet (som det blir för mej).
Men det är klart -det är ju ganska praktiskt att veta barnets kön innan, vad gäller inköp av bebiskläder, bebisprylar, inredning av barnkammaren osv. Men det kan ju gå som för Suzzis kompis om man har otur...
Madde, vad synd att vår "braiga" BM inte höll vad hon lovat. Hon måste haft mycket att göra nu i babyboomstider. Det ska man ju inte skylla på egentligen, men... Ibland blir man så arg på Landstinget, de skulle verkligen behöva anställa många fler BM. De är ju sönderstressade. Det föds ju många fler barn nu än för bara några år sedan, men antal BM är nog detsamma nu som då. Och även fler läkare skulle behöva anställas på Kvinnohälsan tycker jag. Bra att du blivit sjukskriven nu iaf.
Suzzi, hur går det med sammandragningarna nu?
Jag vet inte än om jag kan på måndag. Kan vi inte träffas på förmiddagen istället så Suzzi kan följa med?
Ha nu en trevlig helg alla!