• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Me81

sitter o trynar vid datorn en stund efter jobbet..ska snart hoppa i säng brevid gubben o sussa gott förhoppningsvis

• Garageänkan

Vad händer idag då? Jag har nog inte så mycket ork eller kraft känner jag men ska försöka gå ut en stund och kanske äta lunch på stan så jag ser lite folk och inte bara hemmets dammiga vrår.
    Idag kommer en skadereglerare och kollar på grannarnas trasiga tak så kanske vi ÄNTLIGEN kan fixa det som de orsakat oss.

• snöfall

här ute i geta händer det inte så mycket, har ont i fogarna idag.. men sku måsta försöka få det städat uppe på övrevåningen så vi kan börja flytta in snart... Har just kört malvina till dagiset iaf.. så slappar väl på soffan en dryg timme till innan jag försöker göra nåt..
    Undrar om det tänker regna idag.. vet inte om jag ska våga hänga upp tvätten ute eller inte?

• Garageänkan
    snöfall skrev 2009-05-05 08:36:02 följande:
    här ute i geta händer det inte så mycket, har ont i fogarna idag.. men sku måsta försöka få det städat uppe på övrevåningen så vi kan börja flytta in snart... Har just kört malvina till dagiset iaf.. så slappar väl på soffan en dryg timme till innan jag försöker göra nåt.. Undrar om det tänker regna idag.. vet inte om jag ska våga hänga upp tvätten ute eller inte?
    Jag hängde ut tvätten jag. Igår skulle jag ju torka alla sängkläderna samt en dubbelsängs bäddmadrass så det gick inget vidare i regnet men gör ett nytt försök idag

Inte kul att ha ont i fogarna hoppas du inte får överjävligt ont bara. Men det är bara att vila sig och jobba efter sin förmåga...
  • Nilam 84

Halloj, ja kom just hem från sjukhuset. Åkte in till HC i söndags morse för att ja hade så ont i magen, vart undersökt å skickad till akuten, undersökning igen å sen fick de ringa in jour gyn läkaren som gjorde UL å så visade det sig att ja hade en 5,5cm cysta i ena äggstocken å så vart ja inlagd på gynpkl, opererad igår på em och nu kom ja precis just hem.

Har duktigt ont, men sååå skönt att få va hemma

• SmillaMilla
    Nilam 84 skrev 2009-05-05 11:52:41 följande:
    Halloj, ja kom just hem från sjukhuset. Åkte in till HC i söndags morse för att ja hade så ont i magen, vart undersökt å skickad till akuten, undersökning igen å sen fick de ringa in jour gyn läkaren som gjorde UL å så visade det sig att ja hade en 5,5cm cysta i ena äggstocken å så vart ja inlagd på gynpkl, opererad igår på em och nu kom ja precis just hem. Har duktigt ont, men sååå skönt att få va hemma
    Nä men hjälp! Stor kram!
  • Nilam 84
    SmillaMilla skrev 2009-05-05 11:57:36 följande:
    Nä men hjälp! Stor kram!
    tack tack!
  • Quiet thoughts
    Halloj, ja kom just hem från sjukhuset. Åkte in till HC i söndags morse för att ja hade så ont i magen, vart undersökt å skickad till akuten, undersökning igen å sen fick de ringa in jour gyn läkaren som gjorde UL å så visade det sig att ja hade en 5,5cm cysta i ena äggstocken å så vart ja inlagd på gynpkl, opererad igår på em och nu kom ja precis just hem. Har duktigt ont, men sååå skönt att få va hemma
    Men aaaaaj...
  • Garageänkan

Sådär hade jag när jag väntade LillM fan i helvete vad det tar ont att ha så värre än nåt annat jag haft. men på samma gång hitta dom ju M också så det var inte BARA skit
Svar på tråden Ålandstråd 8