• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan
    Svar på #470
    Jag har haft bälte alla dagar sen v 8.
  • Nilam 84
    Garageänkan skrev 2009-02-28 20:28:04 följande:
    Svar på #470Jag har haft bälte alla dagar sen v 8.
    oki, det första jag hade hjälpte inte alls, men det mamma hade hjälpte på mej, var olika modeller... och olika material
  • Garageänkan
    Svar på #472
    Ok, jag har ett från ÅHS som jag fick hämta ut där, inte provat eller så. Ska prata med min BM om jag får komma till en fysio som kan ge mig övningar.
    Annars så lånar jag gärna av dig sen men jag hör av mig sen isf, jättesnällt av dig!

Alla säger ju aha, har du ont i svanskotan när jag säger att jag har foglossning.

... och på akun så antar de tydligen också att jag har ont i svanskotan (har aldrig haft det det är bara högerbenet som strular och känns som det slits loss, låser sig och så vidare) så då kan ju inte akupunktur mot svanskota funka på det ganska logiskt...
  • Jessys

Garageänkan skrev 2009-02-28 20:25:09 följande:

Svar på #467Jag vill också få personlig hjälp. Annars vet jag inte vad jag gör... Hur fick du det? Fick du det via din BM eller?
    Joo via min BM. Min BM är toppen! Tar allt på största allvar!!
  • Garageänkan
    Svar på #474
    Jag gillar min också jättemassvis hon är vettig och snäll.
  • Garageänkan

Haha, jag undrar vad vissa skulle säga nu när de får veta detta

Idag på Mattssons ville M ha ett par lila fingervantar med regnbågsränder på.

Nu har vi nog förstört han för livet

• Jessys

Garageänkan skrev 2009-02-28 20:53:30 följande:

Haha, jag undrar vad vissa skulle säga nu när de får veta detta Idag på Mattssons ville M ha ett par lila fingervantar med regnbågsränder på. Nu har vi nog förstört han för livet
    Åh, snyyygt Skulle ju jag oxå vilja ha! fanns det i vuxen strl?
  • Garageänkan
    Svar på #477
    tror inte det de var verkligen fina och färgglada så jag skulle också vilja ha ett par
  • Jessys

Garageänkan skrev 2009-02-28 20:59:30 följande:

Svar på #477tror inte det de var verkligen fina och färgglada så jag skulle också vilja ha ett par
    fassik då! ja skule vilja kunna sticka, skulle vilja ha flerfärgade stickade tummisar apsnyggt tkr ja.. kanske en matchande mössa till
  • LuMa

Garageänkan skrev 2009-02-28 15:09:28 följande:

Jag vill också ha ett NYTT hus men jag vill INTE bygga, T VILL bygga han har fan nåt fel i skallen
    D ville också bygga.
    Nu tycker han inte alls att det är lika roligt längre.
Svar på tråden Ålandstråd 8