Garageänkan skrev 2009-02-28 20:17:56 följande:
Svar på #465Nej det funkar inte alls, jag får sd efteråt så jag vill inte fortsätta. Jag har ju varit fem ggr nu och ingen lindring. Det är ju olika som sticker alla ggr och de sticker ju inte på samma ställen exakt så jag undrar lite hur bra det är egentligen....? Menar alltså att man borde kanske pricka helt rätt för att det ska ha nån hjälp. Det måste ju finnas lika många foglossningsbesvär som det finns folk som har det. Jag har inte ens fått träffa nån sjukgymnast som kunde kolla upp vilka röreslser som är värst och hurdant bälte jag ska ha för att det skall lindra just MINA besvär. Antingen är folk på sjukvården på Åland dåligt pålästa eller så för det finns massor av info på nätet och om man har så här illa så MÅSTE man träffa en personlig sjukgymnmast som ger egna övningar och provar ut ett bälte samt ger dierktiv vilken akupunktur man ska få. Funkar ju inte att lalla runt hos en massa olika och få samma Övningspapper hemskickat varje gång man klagar. Och tips om bälte som man haft sen vecka 8 typ...
jag fick komma till en fysioterapeut när ja vänta V, hon visa mig olika övningar, hur man skulle stå, ligga, sitta gå osv, visa hur bältet skulle använda, provade ut ett för just de de området ja hade problem med osv.
Påtal om bälte skulle det vart tillbakalämnat förra fredan.. oooops!