• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan
    Svar på #506
    Jag har använt den på betaversionen sen den kom så jag har vant mig
  • Pillan2012

Hej!

Jag undrar om det är nån som vet om man får ta med syskonet på rutinultraljudet på Åland? VI har vårt imorgon och kommer inte att kunna fixa barnvakt...  Nån som vet nått om läkaren Marin Florica på gyn? Är det ens en kvinna eller man... {#lang_emotions_embarassed}

Längtar redan efter Dig!
  • Quiet thoughts
    Svar på #512
    Vi hade vår dotter med iallafall utan bekymmer. Kunde heller ej få barnvakt den dagen och den tiden.
  • Lewisia
    Pillan2012 skrev 2009-03-02 09:02:48 följande:
    Hej!Jag undrar om det är nån som vet om man får ta med syskonet på rutinultraljudet på Åland? VI har vårt imorgon och kommer inte att kunna fixa barnvakt...  Nån som vet nått om läkaren Marin Florica på gyn? Är det ens en kvinna eller man...
    Ja åtminstone har vi haft med oss barn där lite nu o då. Det är ju svårt o hitta ngn barnvakt den tiden mitt i dagarna på en vardag.
    Men däremot är det inte meningen att dom ska röja runt där då det är en medicinskt rätt krävande undersökning som kräver koncentration av läkaren.

Vi har haft med oss russin, favorit bilar etc.
  • Pillan2012
    Svar på #514
    Nataurligtvis inget röj, tack för tipset om vad vi kan ta med för upphållssaker

Ingen som känner till läkaren?
    Längtar redan efter Dig!
  • Me81

hej!
    Fullt upp i helgen har d varit..
    Kämpar på med B's sovande på nätterna osv..man blir slut!

• Emilia82

Hej Hej...imorgon tror jag T kan va på dagis igen! över 2 veckor sedan hon va där nu:S
    C sover ute och jag ska fixa mej och T i ordning så vi kan åka och handla m.m. när C vaknat....ha en fin dag!!!

• Clarissa83
    Svar på #512
    Marin Florica.. Nu är jag nyfiken också. Hoppas någon vet
    ♥ BF 31 Juli♥
  • Quiet thoughts

Säg det. Försökte googla namnet utan resultat på kön dock verkar det som om ovannämnda jobbat på Södersjukhuset då jag googlar.

• Jessys

Jag skulle också behöva handla. men känner mig inte så säker på att åka o handla själv med båda barnen.

Svar på tråden Ålandstråd 8