• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • LuMa

ina2girl skrev 2009-02-27 16:34:45 följande:

Emilia. ja det blir en tidig födelsedagspress till mig de fick snittid på tisdag den 3dje alltså ongen hade lagt sig på tvären *s* o jag fyller 4de
    Tredje är ett bra datum.
    Då fyller vår minsta.
  • Foxx

Me81 och Garageänkan: Tacktack Jojo, nytt blod brukar ju pigga upp.. På ett eller annat sätt *skratt*

• Foxx
    Svar på #433
    Tacktack Njäe jag tror inte det.. Du ser inte bekant ut iaf. Fast jag är ju inte sådär jättehet på att känna igen ansikten å andra sidan :-P
  • ina2girl

Luma: Jo det e ju ett helt bra datum

• Garageänkan

Nu är vi hemma igen efter dagens äventyr. Har kört flakbil ute i ödemarken och slirat fast lite, tur att man är en kvinna som reder sig själv. Lillkillen tyckte att det var så spännande när vi slirade på snön... Det är inte det lättaste att köra på en oplogad och ospårad väg med en pickis som inte väger ett jota bak och försöka vända

• Jessys

Garageänkan skrev 2009-02-27 20:16:25 följande:

Nu är vi hemma igen efter dagens äventyr. Har kört flakbil ute i ödemarken och slirat fast lite, tur att man är en kvinna som reder sig själv. Lillkillen tyckte att det var så spännande när vi slirade på snön... Det är inte det lättaste att köra på en oplogad och ospårad väg med en pickis som inte väger ett jota bak och försöka vända
    Det hade jag velat sett
  • Garageänkan
    Svar på #438
    Äsch man är ju rutinerad på att köra bakhjulsdrivna bilar i halka
  • Garageänkan
    Svar på #438
    Äsch man är ju rutinerad på att köra bakhjulsdrivna bilar i halka
Svar på tråden Ålandstråd 8