• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • isee
    Svar på #515
    Måste ju vara någon ny kanske.. Fanns ingen sån när jag var på UL i december. Bara Korvela, Kahnberg och Manuscher. Eller hur man nu stavar deras namn....
  • Trollvinter

Halloj, nu är jag tillbaka igen... Hade missat massor och orkar inte läsa ikapp allt, men allt verka vara under kontroll. Förutom Bellas sovande, önskar man kunde ge nåt tips... Har aldrig varit med om det så jag har ingen aning om va man ska säga...
    Jessys: Vincent e ett jättefint namn, vi har oxå med det på vår "lista". Trodde faktiskt ni skulle välja ett jätteovanligt namn och inte ett från namntoppen, men ett jättebra val!

• Garageänkan

Yo! Idag har vi varit hemma jag och M han sov inte på hela natten bara grät över att han har så ont i benen. Inte så kul, fanns inget att göra utom att proppa han full med panadol.
    Brukar va såhär ibland men inte så här mycket, det brukar gå över ganska snabbt och inte göra såhär ONT har fått läkartid nu åt honom nästa v som tur är. Jag är jätte orolig, man har ju läst så mycket om en massa hemskheter som ter sig på det viset. Hoppas det är vanlig växtvärk bara men det är i lite fel ålder så...

Fast vi har inte bara varit hemma och slappat idag fast vi är trötta, var till Colorama och köpte väggfärg och spackel till Ms nya rum. Han ska få en grön vägg. Fick välja helt själv, färgen heter Alcro kids Tigergrön. Han ville ha en som heter Hårdrock (mörkgrå nästan svart men där fick jag säga, neeeee) Rummet är inte så stort att det blir snyggt med en så mörk vägg.

• Garageänkan
    Svar på #523
    Inte så säkert att du ser vad det är för kön på H*n. Då får du väl fråga försiktigt: Ursäkta, vilket kön är du? haha. Endel kan ju se ut som kvinnor fast de är män osv. Det är jobbigt när det händer.
  • Jessys
    Trollvinter skrev 2009-03-02 14:40:05 följande:
    Halloj, nu är jag tillbaka igen... Hade missat massor och orkar inte läsa ikapp allt, men allt verka vara under kontroll. Förutom Bellas sovande, önskar man kunde ge nåt tips... Har aldrig varit med om det så jag har ingen aning om va man ska säga... Jessys: Vincent e ett jättefint namn, vi har oxå med det på vår "lista". Trodde faktiskt ni skulle välja ett jätteovanligt namn och inte ett från namntoppen, men ett jättebra val!
    Jag hade flera förslag med Vincent som förstahandsval.
    Tyvärr visste jag inte att det låg på namntoppen. Då hade vi nog sökt efter ett lika ovanligt som Charlie.
  • LindaMa
    Svar på #527
    Kommer att bli jätte tufft!
Svar på tråden Ålandstråd 8