• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Foxx
    Svar på #444
    Kanske det ^^ Jag försöker fundera ut vem du är, för nu står det still igen.. Fast du kanske jobbar med pojkvännens syster..? Som sagt, värdelös på att känna igen "obekanta". Och själv känner jag inte så många Jessica.
  • Foxx
    Svar på #446
    Kan vara att det är hon, eller jag tror jag vet vet du är iaf (efter en massa funderande och detektivande). Jag är sambo och närmast sörjande till Dj Drunk, nej förlåt Byggare Bob är det mest nuförtiden. För han bygger ju. Och super bort telefoner på fritiden.
  • Foxx
    Svar på #435
    Jaa, det är ju helt hemskt då folk hälsar glatt och man själv står som ett fån. Eller så vinkar man som en dåre och så tittar folk bara konstigt, då har man sett fel istället
  • isee

Foxx skrev 2009-02-28 11:13:43 följande:

Svar på #444Kanske det ^^ Jag försöker fundera ut vem du är, för nu står det still igen.. Fast du kanske jobbar med pojkvännens syster..? Som sagt, värdelös på att känna igen "obekanta". Och själv känner jag inte så många Jessica.
    Haha ja vi känner inte varandra sådär Däremot så är det lite lustigt för jag frågade P häromdagen om det inte var dags för henne att bli faster snart
  • Foxx

Haha, okej :P Ja hennes lilla L har också tyckt att det är dags för oss att skaffa ungar.. :P Men det kommer när det kommer helt enkelt. Vi har ju husbygge på G med, så man ska hinna med "produktionen" också, haha!

• isee

Haha jo det är sant! :-P P kommer säkert att se fram emot det också, hon älskar ju barn och L börjar ju bli så stor nu

• Foxx

Jag blev helt deprimerad imorse, lillhunden (ja okej, så liten är hon ju inte..) kom glatt och pussade och väckte mig och ver allmänt jättetrevlig, i motsats till den she-devil hon brukar vara. Då jag gick in i garderoben fattade jag varför dock, hon hade slaktat ett par sproilans SKOR! Gah.. Man rör inte en kvinnas skor, och i synnerhet dödar man dom inte brutalt och lämnar den sargade kroppen på garderobsgolvet... Slutade med att jag tröstklickade hem flera par nya på nätet bara för att kunna sluta hulka av gråt.

• Foxx
    Svar på #457
    Jo, jag tror nog hela familjen sitter och väntar på att vi ska kläcka ur oss ungar iofs :P L hade ju önskat sig en lillebror till julklapp också, men det tyckte visst P inte alls att var en lika bra idé :P Han är så söt den där ungen.
  • isee

Haha ja jag tror det. P lär ju säkert inte få barn på ett tag, så det är väl er tur nu
    Ja L är helt underbart söt! Min lilla A har också önskat sig en lillebror, får se vad det blir av det
    Såg i bloggen din (trogen läsare sen 1 vecka tillbaka :-P) va hunden gjort med din sko, kan inte säga hur irriterad jag skulle blivit! Nåja, säkert påväg ett par ännu finare hem på posten snart antar jag :-P

Svar på tråden Ålandstråd 8