• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Jillsan80
    Garageänkan skrev 2009-02-28 21:47:24 följande:
    Var ni till samma fysio eller hade ni samma BM? Vill nån av er skicka namnet på fysion till min mail?
    Jag antar att det var samma fysio på Gullåsen, eftersom bm skickar remiss dit. Har ingen aning vad hon hette, men det var som sagt på Gullåsen. Ring bvc o säg att du behöver remiss till fysio, så fixar dom det. Sen ringer dom upp från Gullåsen o säger tiden.
  • Foxx
    Svar på #486
    Jo, det slog mig att du kan ju alltid höra med Bhoob om ni behöver nån bygghjälp, han är säkert villig att deala till sig utbyte av tjänster i nåt skede. För jag vill nog inte att han leker hobbyelektriker då vi börjar bygga..
    Garageänkan skrev 2009-02-28 21:25:19 följande:
    Svar på #485Jag har förstått det... Vi är nog ganska glada över vårt hus som iofs behöver rustas men man kan bo här och ta lite i taget osv. För guben jobbar ju massor och jag har ju magen så jag skulle inte kunna hjälpa till, undrar om jag ens kan måla om i Ms rum nu när han byter eller om det är för farligt med alla ångor? Hantverkare kostar ju massa pengar men vi tänkte försöka göra lite dealar med gubens vänner. Tex om nån som är bra på att bygga kommer och fixar vårt staket så kan han komma och fixa elen i huset/garaget eller så. Det finns ju alltid en massa el man kan behöva fixa... Badrummet vet vi inte hur vi skall göra med men gubens mamma och pappa fixade sitt själva och de är ganska rutinerade på det efter att ha byggt eget samt renoverat två hus så. Jag har ingen aning om hur man gör sånt så jag håller mig borta. Måla och tapetsera kan jag, och lägga klickgolv men inte just nu med ryggen som bråkar. Så om nån är bra på att kakla kök eller så så kan jag komma och måla eller lägga klickgolv eller fixa i trädgården eller nåt
  • Emilia82

garage:sådana köpte jag åt J för något år sedan,de är hela ännu så T ha börjat använda dem,vantarna alltså:D

• Emilia82

åh,var till BB igår,så söt liten gosse!!! ville gosas med han,men ändå inte,ifall jag sku ha någe baciller som sku hoppa över till han:S men snart kan jag gosas med lillen:D

nehe nu ska jag fixa lunch åt mej,lillsysterE och tuwa....E och jag såg på sex and the city filmen igår kväll...ha en fin dag!!

• Garageänkan
    Svar på #502
    Jättebra! Då gör vi en deal. "boob" kommer hit och bygger lite och min gube kommer och elar lite hos er JÄTTEBRA. deal!
  • Garageänkan
    Svar på #503
    Dom gick tydligen att ha på vuxna också, jag lånade dem idag. Töjbara och bra.

Jessys du ville ju ha köp såna de kostar under 2 juuuurosar
  • Jessys
    Garageänkan skrev 2009-03-01 19:13:09 följande:
    Dom gick tydligen att ha på vuxna också, jag lånade dem idag. Töjbara och bra. Jessys du ville ju ha köp såna de kostar under 2 juuuurosar
    aaajj vill
  • Garageänkan
    Svar på #508
    Guben testa dem också så de töjer bra Men då blev M sur som ett bi
  • Foxx
    Svar på #505
    Hähä, det blir skitbra! Återstår bara att införliva dom ovetande stackrarna i våra onda planer då ^^
    Garageänkan skrev 2009-03-01 19:03:05 följande:
    Svar på #502Jättebra! Då gör vi en deal. "boob" kommer hit och bygger lite och min gube kommer och elar lite hos er JÄTTEBRA. deal!
Svar på tråden Ålandstråd 8