• Stoffe76

Amwayare!

Hej!

Ni som är med i Amway, hur mycket tjänar ni på det per månad och hur länge har ni varit med? Jag menar alltså inte hur mycket ni sparar på att köpa deras produkter, utan hur mycket ni drar in. Skriv om det är före eller efter skatt.

Jag lägger detta i känsliga rummet, eftersom jag vet att många inte vill tala om hur mycket de tjänar. För dem som är med i Amway, kanske ämnet är ännu känsligare?

Hoppas på svar (och att tråden inte blir bortplockad eller flyttad, för under allmänna rubriker får man nog inga svar).

/Stoffe76

• Svar på tråden Amwayare!
  • TBS

AmWay är ett pyramidspel!
    De uppfyller alla kriterier och de som går med kommer med största sannolikhet att förlora pengar på sitt medlemsskap.

• Stoffe76

TBS: tack för infon. Jag vill också höra från någon som är med. Jag är inte ute efter att gå med, jag är bara nyfiken på hur medlemmarna ser på sitt medlemskap.

• Anonym

asså mina svärisar e med i amway, dom har vart de i 3-4 år och tjänar fortfarande inte ett smack på skiten.. lägger bara ut en massa pengar, lägg dom på nå annat!

• Stoffe76

Den blev flyttad.

TigerLinn skrev 2009-03-15 01:37:48 följande:
    ¨denna tråd ligger ju inte i känsliga rummet som de står i TS... :S
  • Lajkie

Jag förstår inte hur ni kan säga att era svärisar inte tjänar något osv osv. Man tjänar inte pengar på nåt företag om man inte gör något.
    Vi har varit medlem i 4 mån och har redan börjat tjäna pengar.

• Stoffe76

Lajkie: vad bra! Men en fundering jag kan ha, är ifall man tjänar okej utifrån de arbetstimmar man satsar? Jag menar, när man lägger sin fritid på möten mm. Och ifall man lägger ut mycket pengar, för bensin osv (för att åka runt och ha möten).

Svar på tråden Amwayare!