• Stoffe76

Amwayare!

Hej!

Ni som är med i Amway, hur mycket tjänar ni på det per månad och hur länge har ni varit med? Jag menar alltså inte hur mycket ni sparar på att köpa deras produkter, utan hur mycket ni drar in. Skriv om det är före eller efter skatt.

Jag lägger detta i känsliga rummet, eftersom jag vet att många inte vill tala om hur mycket de tjänar. För dem som är med i Amway, kanske ämnet är ännu känsligare?

Hoppas på svar (och att tråden inte blir bortplockad eller flyttad, för under allmänna rubriker får man nog inga svar).

/Stoffe76

• Svar på tråden Amwayare!
  • Stoffe76

Amway skall frälsa oss från tandsten, fläckar och svettfläckar under armarna, det är ju tydligt! Jag vill påstå att ni lider av en masspsykos. Men så länge ni mår bra, så...

• Neelah

Men du, min "masspsykos" gör att min man slutar jobba i juni och jag själv i oktober och det tycker jag är skönt! Vi går i pension när vi är 40 istället för 65.

Nu lämnar jag den här tråden. Om någon vill mig nåt så är det bara att inboxa eller skriva i min gästbok. Ha ett gott liv allihop! :)

Stoffe76 skrev 2009-05-07 19:13:51 följande:
    Amway skall frälsa oss från tandsten, fläckar och svettfläckar under armarna, det är ju tydligt! Jag vill påstå att ni lider av en masspsykos. Men så länge ni mår bra, så...
  • Stoffe76

Schysst psykos för din del, i så fall! Undrar hur många som får det så, och hur många som lider av biverkningar såsom fattigdom, noll socialt liv (för att man tjatat sönder sina relationer) och ingen tid med barnen.

Grattis till din framgång, i alla fall.

• anmara
    Neelah skrev 2009-05-07 20:07:21 följande:
    Men du, min "masspsykos" gör att min man slutar jobba i juni och jag själv i oktober och det tycker jag är skönt! Vi går i pension när vi är 40 istället för 65. Nu lämnar jag den här tråden. Om någon vill mig nåt så är det bara att inboxa eller skriva i min gästbok. Ha ett gott liv allihop! :)
    Varför ska amwayare alltid lämna tråden när de får mothugg och någon i frågasätter? Vad är ni rädda för? Att bli avslöjade? Eller vad?
  • Stoffe76
    anmara skrev 2009-05-07 21:09:56 följande:
    Varför ska amwayare alltid lämna tråden när de får mothugg och någon i frågasätter? Vad är ni rädda för? Att bli avslöjade? Eller vad?
    Vi kanske borde prata mer om diskmedel, för att ha dem kvar. Vad använder du för diskmedel?
  • anmara
    Stoffe76 skrev 2009-05-07 22:29:35 följande:
    Vi kanske borde prata mer om diskmedel, för att ha dem kvar. Vad använder du för diskmedel?

(Y*s slår garanterat Amways variant)
  • TigerLinn
    anmara skrev 2009-05-07 22:42:29 följande:
    (Y*s slår garanterat Amways variant)
    det tror du:D
  • anmara
    TigerLinn skrev 2009-05-08 00:22:39 följande:
    det tror du:D
    Vet. Har faktiskt använt båda. Så jag VET.
  • tandmaja

Neelah och Tiger Linn: Antar att det är Colgate som TigerLinn pratade om som tandkrämen på C. Alla tandkrämer har i flera tester visat sig fungera ungefär likadant ,det avgörande är fluorhalten som just i Amways tandkräm är LÄGRE än i andra, vilket gör tandkrämen SÄMRE .Så komplettera med fluorsköljn om ni vill använda Amways tandkräm.

Du får verkligen ursäkta TigerLinn, men jag tvivlar ordentligt på det du säger.Både på hur din tandläkare uttryckt sig i procentsater och skrivit i journalen.Vi jobbar inte på det sättet.

Det finns INGEN tandkräm på marknaden som kan ta bort tandsten,helt omöjligt då man fortfarande forskar och försöker hitta en substans som ,liksom flour gör för karies,kan motverka tandsten.

• tandmaja

Glömde TigerLinn : Det är DU som patient som bestämmer vad som ska göras med dina journalanteckningar.Vill du lägga ut dem på nätet så är det upp till dig.

Svar på tråden Amwayare!