VulgusProfanum skrev 2009-04-07 14:49:34 följande:
Ändå så finns det väldigt liten forskning som motiverar att man ska köpa en snordyr tandkräm från Amway. Du får ursäkta mig men de priserna är rena ockret!Och vill man ha bra och billiga tandkrämer så är det bättre att vända sig tandläkaren för råd och tips.Det är mitt absolut bästa råd att ge!
japp vi som du sälert förstår har testat det mesta... både billiga och dyra tandkrämer men om du anser att en tandkräm där EN tud räcker lika länge som 5 st unegfär lika stora tuber är dyr? då vet jag itne vad du tänker med.
om man dtruntar i alla rabatter och bonusar då tjänar vi mer än 50% på den tandkräm vi köper i dag bara rent på priset om man jämnför med det vi använde tidigare och den vi använde sist av alla de tandkrämer var inte alls så dyr på ica men man man räknar ut hur många tuber vi fick köpa för att ha lika lång tid som den vi använder nu så tjänar vi 85 kr per tub.. från de märke vi vänder nu jämnfört med om vi skulle köpa 5 tuber på samma tid av de andra märket som man akn köpa på ica.. :D
det är en del pengar om man sedan slår ut det på ett år.. :)
alltså blir tandkrämen på ica som vi köpte förr dyrare... och den gav oss sämre munhälsa... :D men det handlar inte om forskning för mig del. det handlar om personlig erfarenhet.. och det är iaf för mig viktigare med vad jag själv upplever av en produkt än vad forskarna säger...