tandmaja skrev 2009-05-07 15:11:02 följande:
Ramlade in här och kan inte låta bli att kommentera Amways tandkräm.Den har väldigt mycket lägre fluorhalt än den vanliga tandkrämen på C som du pratar om vilket faktiskt gör att de när klart sämre för tandhälsan.Har också väldigt svårt att förstå hur den skulle kunna vara 5 ggr så dryg som annan tandkräm? Det är helt orimligt att samma mängd skulle kunna räcka så olika långt av just tandkräm.Då tar man helt enkelt för mycket av den "andra " eller så vill man såå gärna att Amways längre?!Är också intresserad av hur er tandläkare kunde mäta förbättringen, dels rent teknikst oc hsedan hur han/hon kom fram till procentsatsen?Jag är själv tandläkare och det är därför jag undrar ...
jag har fått kopior på antekningar frn tandläkaren angående de jag skrivit innan om tandhälsan dessa finns hemma hos mig.
som du som tandlkäkare säker förstår är sådana anteckningar om en hälsa inget man skriver ut på nätet alltså typ kopoerar texten men dom finns hemma hos mig.. välkommen att titta..
dock ska jag erkänna att jag hade missförstått min tandläkare lite.. dock var det bättre munhälsa än de jag beskrev. så det var till de posstiva.. :D