• Stoffe76

Amwayare!

Hej!

Ni som är med i Amway, hur mycket tjänar ni på det per månad och hur länge har ni varit med? Jag menar alltså inte hur mycket ni sparar på att köpa deras produkter, utan hur mycket ni drar in. Skriv om det är före eller efter skatt.

Jag lägger detta i känsliga rummet, eftersom jag vet att många inte vill tala om hur mycket de tjänar. För dem som är med i Amway, kanske ämnet är ännu känsligare?

Hoppas på svar (och att tråden inte blir bortplockad eller flyttad, för under allmänna rubriker får man nog inga svar).

/Stoffe76

• Svar på tråden Amwayare!
  • Honex
    TigerLinn skrev 2009-05-07 14:51:15 följande:
    tack nu hittade jag den :D
    varsego!!! jag lovar att du blir helnöjd med den
  • TigerLinn
    Honex skrev 2009-05-07 14:57:31 följande:
    varsego!!! jag lovar att du blir helnöjd med den
    fungerar den på vanliga plast golv mattor
  • Honex
    TigerLinn skrev 2009-05-07 14:57:58 följande:
    fungerar den på vanliga plast golv mattor
    menar du som fläckborttagare? jag tror inte man ska använda den att städa golv med, men man kan ju prova om man har fläckar på golvet
  • TigerLinn
    Honex skrev 2009-05-07 15:01:04 följande:
    menar du som fläckborttagare? jag tror inte man ska använda den att städa golv med, men man kan ju prova om man har fläckar på golvet
    ja som fläck borttagare... :)
  • Honex
    TigerLinn skrev 2009-05-07 15:01:53 följande:
    ja som fläck borttagare... :)
    prova! det är jag ganska säker på att den funkar bra till
  • TigerLinn
    Honex skrev 2009-05-07 15:04:15 följande:
    prova! det är jag ganska säker på att den funkar bra till
    tror ja med.. :) de står ju så att den kan användas till svåra fläckar på bla plast m.m.
    tänkte bara kolla om du hade erfarenhet
  • Smuhlan

En till som är amwayare här:).  Har vart med i ca 1 år, men inte jobbat så länge med det, har inte riktigt hittat min dröm som inspirerar mig, men min man jobbar med det ganska ordentligt:)

• tandmaja

Ramlade in här och kan inte låta bli att kommentera Amways tandkräm.
    Den har väldigt mycket lägre fluorhalt än den vanliga tandkrämen på C som du pratar om vilket faktiskt gör att de när klart sämre för tandhälsan.

Har också väldigt svårt att förstå hur den skulle kunna vara 5 ggr så dryg som annan tandkräm? Det är helt orimligt att samma mängd skulle kunna räcka så olika långt av just tandkräm.Då tar man helt enkelt för mycket av den "andra " eller så vill man såå gärna att Amways längre?!

Är också intresserad av hur er tandläkare kunde mäta förbättringen, dels rent teknikst oc hsedan hur han/hon kom fram till procentsatsen?

Jag är själv tandläkare och det är därför jag undrar ...

• TigerLinn
    tandmaja skrev 2009-05-07 15:11:02 följande:
    Ramlade in här och kan inte låta bli att kommentera Amways tandkräm.Den har väldigt mycket lägre fluorhalt än den vanliga tandkrämen på C som du pratar om vilket faktiskt gör att de när klart sämre för tandhälsan.Har också väldigt svårt att förstå hur den skulle kunna vara 5 ggr så dryg som annan tandkräm? Det är helt orimligt att samma mängd skulle kunna räcka så olika långt av just tandkräm.Då tar man helt enkelt för mycket av den "andra " eller så vill man såå gärna att Amways längre?!Är också intresserad av hur er tandläkare kunde mäta förbättringen, dels rent teknikst oc hsedan hur han/hon kom fram till procentsatsen?Jag är själv tandläkare och det är därför jag undrar ...
    jag har fått kopior på antekningar frn tandläkaren angående de jag skrivit innan om tandhälsan dessa finns hemma hos mig.
    som du som tandlkäkare säker förstår är sådana anteckningar om en hälsa inget man skriver ut på nätet alltså typ kopoerar texten men dom finns hemma hos mig.. välkommen att titta..
    dock ska jag erkänna att jag hade missförstått min tandläkare lite.. dock var det bättre munhälsa än de jag beskrev. så det var till de posstiva.. :D
  • Neelah

Tandsten kom inte tillbaka på mig och jag har haft färre hål sedan jag började med den tandkrämen. Det kanske hade hänt ändå, det kan jag inte veta. Men min tandläkare frågade om jag gjorde någonting annorlunda.

Jag vet inte vilken tankräm på C du pratar om eftersom du antagligen svarar på någon annans inlägg. Min tandkräm räcker längre än den jag använde tidigare (fast kanske inte 5 gånger längre), men det kan mycket väl bero på att jag har lärt mig att inte överdosera.

tandmaja skrev 2009-05-07 15:11:02 följande:
    Ramlade in här och kan inte låta bli att kommentera Amways tandkräm.Den har väldigt mycket lägre fluorhalt än den vanliga tandkrämen på C som du pratar om vilket faktiskt gör att de när klart sämre för tandhälsan.Har också väldigt svårt att förstå hur den skulle kunna vara 5 ggr så dryg som annan tandkräm? Det är helt orimligt att samma mängd skulle kunna räcka så olika långt av just tandkräm.Då tar man helt enkelt för mycket av den "andra " eller så vill man såå gärna att Amways längre?!Är också intresserad av hur er tandläkare kunde mäta förbättringen, dels rent teknikst oc hsedan hur han/hon kom fram till procentsatsen?Jag är själv tandläkare och det är därför jag undrar ...
Svar på tråden Amwayare!