Joffe: Oj, 2200?!?!
För att klippa en katt?!
Jag har nog sluppit eftervärkar, tror jag. Det gjorde ont i samband med amning, men det var väl bara livmodern som drog ihop sig. JAg bad att få tabletter första natten på BB, men behövde aldrig ta dem. När jag frågade om eftervärkar dagen därpå så sa hon att om de inte hade kommit redan så blir det inga heller.
Däremot hade jag lite ont i magen häromnatten, men jag vet inte vad det var.
Hoppas att dina värkar slutar snart!
Förväntan: Tufft med skiddebut redan! I slalombacken alltså?! Jag vet att jag började åka längd när jag var 2 år.
Essi: kul med datumet, har glömt säga det!
Hoppas att tjejen håller sig inne tills dess, så du slipper värkar även om jag har läst att du gärna vill få ut henne nu!
Trist med dåligt bredband. Och nu är ju FL segt oxå...
Nu ska T montera bort öppningsspakarna på kylen och frysen, så får vi ett problem mindre att bråka om.
Emma sov inte länge i morse och ville inte somna om så jag var helt slut och grät på em innan T kom hem... Sen fick jag sova en timma!
Annars har dagen gått hyfsat bra, inga utbrott från varken mig eller E.
Minna, vad tråkigt med lunginflammation!
Hoppas att den går över snabbare än vad den gör på vuxna. Skönt att veta orsaken till febern iaf.
Emma har djup hosta och är superrinnig i näsan nu. Hon har varit förkyld ända sen 14/2. Idag har jag också fått rinnig näsa och hostan har blivit djupare.