• cirkel

Minnas XI

Maja: vet inte än... Det lär väl dröja några månader innan vi använder presentkortet. Barnvakt ingår! Massage är väl det som ligger närmast till.

Hur är det med stämbanden nu? Jobbigt att vara hes!

• cirkel

Grattis till 2-åringen Öki!!! Gulligt med att han ville ni skulle hämt mer paket!

Maja: Ja visst är de härliga när de sjunger?! Emma an så otroligt många sånger att jag häpnar. Ska försöka filma lite fler så att hon får se när hon blir större.

Förväntan: Oj, vilken lång sömn!!!

Pikku: Kram på dig! Hoppas att allt blir bättre snart!

Igår hade Emma fullt upp. Först besök av farmor och farfar, sedan fick hon följa med kusinen hem och baka bröd. Sen var hon trött!

Här skiner solen, men kallt är det...

• cirkel

Jag var visst inte först med nyheten...
    Grattis Essi!

• cirkel

BF-listan:

JJ: Olivia 2009-02-04 BF+14 BF 21/1, Vikt 3725g, längd 50 cm

FISK: Olivia 25/12 v34+5, BF 30/1, Vikt 2090g, längd 45cm.

Cirkel: Sofia 14/2 BF 16/2 vikt 3435 g, längd 52 cm

Joffe: Eddie 20/2 BF 23/2, vikt 4385 g, längd 55 cm

Essi: Luna 27/3 BF 2/4 vikt 3395 g, längd 49 cm

Öz kille 13/3 , BF 2/4, vikt 2910 g, längd 49cm

Kun: 12/6

Förväntan:2/7

Rossy: 14/7 kille

Serendipity: 17/7 tjej

Meleah: 25/7 kille

Nafrung: 20/9

Maja under eken: 25/9

• cirkel

Grattis Zynk! Vad roligt! När är BF? Kan du lägga in dig på listan, please?

• cirkel

Grattis Betty till jobbet! Underbart! Skönt att kunna planera mer.
    Blir det ett husköp nu?

• cirkel

Ja, jag slapp som tur var eftervärkar! Väldigt tråkigt för er som får det... Känns de lika hemska som värkarna?

Joffe: Vad roligt att Leon uppskattade nya fs! Det är verkligen ett pyssel att få ihop till kalas när man har en som vill ammas och en annan som behöver underhållas. Skönt att få lite hjälp då!

Emma åkte på en ny omgång förkylning i fredags, med feber natten till lördag och nu är Sofia förkyld IGEN! Amninen verkar inte skydda ett smack.

• cirkel

Maja, Nä vad tråkigt att ni inte är sams. Så det var inte nikotinet som var boven?
    Ni får väl ta ett ordentligt snack och reda ut det ni bråkar om? Lycka till och hoppas att det blir bra snart!

• cirkel

Essi: Den värsta babianrumpan försvinner iaf inom 2 veckor eller tom en vecka! Fast klasar har jag inte så stor erfarenhet av, jag hade bara en "Hubert" som vi har kallat den här hemma.

• cirkel

Börjar fundera över vilken syskonvagn vi ska köpa nu. Fasen vad svårt det är!

Svar på tråden Minnas XI