• cirkel

Minnas XI

Sådär, nu är gardinerna avbeställda. Får väl beställa dem imorgon igen då. Så kan det gå när de inte är samarbetsvilliga.

Minna: Ska du börja med p-piller för att få ordning på mensen eller testar du naturmedicin nu först? Vad jobbigt att aldrig veta när den dyker upp...
    Svårt att planera in badsemester utifrån mensen då...

Nu vaknade lillan...

• cirkel

JJ: Skönt att du är så mycket bättre! Men tufft att du blir ensam inte bara dagtid utan så länge i streck...
    Sa din BM ngt om hur många barn som drabbas av nattskräck?

Meleah: Skönt att du har en superbm som stöttar dig! Hoppas att mötet med läkaren går bra så att du slipper oroa dig mer. KRAM! vad tråkigt med ert UL, men bra att ni får komma igen.
    Vi hade milsvidd skillnad på RUL med Sofia och RUL med Emma. Med Emma fick vi inte heller vet angt, men det senaste RUL gick hon igenom hela kroppen och berättade + att hon verkligen ansträngde sig för att kolla könet när vi ville veta.

• cirkel

Men, usch! grav bihåleinflammation?! Hoppas att pc gör susen snabbt! Var de avsvällande rinexin eller rinomar? Jag har haft dem och den ena av dem blir jag otroligt trött av, vill bara somna. Tror det var rinomar. Vore ju bra för dig om du tar den på kvällen! Mamma säger att rinexin får henne att klättra på väggarna, så den har motsatt effekt.

Maja: vad roligt att träffa kompisar! Det har vi tyvärr inte heller gjort på länge.

Förväntan: Hoppas att M mår bättre nu och att övriga familjen har klarat sig.

Jag och Emma (och Sofia, men hon sov HELA tiden) hälsade på hos en dagiskompis. Det var lyckat! Får bli mer att träffa Emmas kompisar framöver. Tyvärr börjar den mamman jobba i april...

• cirkel

Fisk: Hur gick det hos BVC? Blir det ngn akupunktur för Olivia? Fy 17, kan inte föreställa mig hur jobbigt, slitsamt och hjärtskärande det måste vara att ha ett kolikbarn... KRAM!

• cirkel

Essi: Synd att du inte fick rinomar då, så kanske du hade fått sova bra på nätterna.
    Kul att ni får leka i helgen! Känner att det måste bli mer sånt, för det är så himla trist att bara vara hemma och E behöver så väl att leka.

Usch vad dåliga vi är på att ta kort på Sofia... MEn Emma gick det nog inte en dag första tiden utan att det blev några kort, men vi har flera kortfira dagar redan... Får försöka skärpa oss så att Sofia också får många kort att titta på när hon blir äldre.

• cirkel

Rinexin hjälper med en gång. Det känns helt underbart när man plötsligt kan andas helt obehindrat.

• cirkel

Bra va?!
    Hoppas att du får sova ordentligt för en gångs skull. Tar du ngt mot dina sd? Hjälper bricanyl mot sd?

• cirkel

Ja, här filmas det sämre och sämre också... MEn hyfsat bra ändå!
    Nu får jag gå till lilla skrik-Sofia... Hon uppskattar tydligen inte pappas sällskap längre.

• cirkel

Seren: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m42103907.html

Joffe: Vad jobbigt med screeningen. Hoppas att det bara beror på trånga hörselgångar.

Maja: Gulligt!

Pess: vad trist att de vill lägga ner ngt som fungerar så bra! Hoppas att det kommer en bra lösning så att ni får vara kvar som ni är.

"Snälla, snälla"-låten var inte direkt min favorit heller. Hon är lite knepig tycker jag. BEckers låt är bra, men lite väl lik Waiting for a star to fall.

Sofia har blivit förkyld. Hon är tät i näsan, mest på natten och så har hon lite hosta. Hon får saltvatten i näsan. Hade tänkt ge henne näsdroppar, men såg att de var från 7 månader. Finns det näsdroppar för mindre barn?

• cirkel

NÄE! Nu ser jag på aftonbladets omrästning att Snälla, snälla är favorit i finalen?! Hjälp!

Svar på tråden Minnas XI