Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Maria84 skrev 2009-03-11 13:56:13 följande:
    Kånka på en stor mage förmodligen Sen lite beroende på hur jag mår, men Kolmården och High Chaparall står på listan bla. Från juli ska jag snusa bebis, inte min egen utan lillsyrrans. Lite jobb kanske det blir om jag hittar nåt tillfälligt och klarar av det med graviditeten, annars går jag föräldraledig till 1 augusti. Sen är det lite andra småtripper inplanerade.
    Det ska jag också! Kånka på en stor mage och jobba jobba jobba! Och bada. Bada ska jag göra.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:22:01 följande:
    saker upplockade från köksgolvet.. Busstidstabell skohorn träslev visp till elvispen sork salladsbestick toalettborste hårboste haklapp 1 rosa lurvig toffel 2 st fjärrkontroller öppnad o tom godispåse moblitelefon mobilräkning gardinkappa nyckelband lampskärm 14 st majskrokar Inte undra på att det var tyst i köket en stund när jag satt här då...
    Wille är så duktig! Han och jag skulle vara ett bra team. Jag är också grym på att lägga saker på golvet. Vad hände med pedanta Sanna? Jag städade jämt förr. Har man blivit bekväm nu som sambo? Ujuj.

Nähä! Dags för inskrivningen!
    Ewa, I'll see you at sexton.
  • thelifesaviour

Idag har jag varit på inskrivningen, tyckte så mycket bättre om min barnmorska den här gången. Inskrivningen gick helt perfekt, alla värden var perfekta. Vikten är ju vad den är, men den påpekade hon knappt alls. :)

• thelifesaviour
    playmate86 skrev 2009-03-12 13:14:27 följande:
    hej på er alla var ett tag sen jag skrev i den här gruppen haft så mycket att göra i skolan... har lite glada nyheter i två och ett halvt år har läkarna trott att jag varit steril men nej inte för idag för första gången sen jag miste mitt barn för tre år sen har testet visat posetivt...
    Jättemånga grattis!!! :D
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-12 16:26:12 följande:
    Har ni tänkt på att det är ljust länge nu? Det fanns en tid för inte så länge sedan, då det var mörkt så här dags på dygnet. Vem vet, våren kanske är på väg iaf. 
    Vi får hoppas! :)
  • thelifesaviour

Ah, vad jag älskar sovmorgon! Mysigt att ligga kvar i sängen när man vaknar och att få äta frukost länge.

• thelifesaviour

Ah, vad jag älskar sovmorgon! Mysigt att ligga kvar i sängen när man vaknar och att få äta frukost länge.

• thelifesaviour
    Skorpan08 skrev 2009-03-13 07:46:57 följande:
    Det är ju bland det skönaste som finns att ligga kvar i sängen och morna sig länge innan man går upp. Och sedan äta långfrukost, helst med hela familjen. Vilket inte händer så ofta här då tonåringar sover halva dagarna.
    Kan jag tänka mig. :)
    Idag låg jag i sängen till säkert halv sju, det var ett tag sedan sist. Jag vaknar alldeles för tidigt jämt. Men det kan bero på att jag somnar runt åtta, nio. :)
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-03-13 09:00:00 följande:
    ah, okej, men då vet jag det... jag skall ju lämna urinprov vid 14, så jag blev lite fundersam på om man skulle ta ett prov nu på morgonen, eller om man skulle ta det på plats istället.
    Nä, det kan du ta på plats.
  • thelifesaviour

Idag är sista praktikdagen och det ska bli så jävla skönt! Mitt gravida jag är inte särskilt förtjust i obstinata tonåringar som alltid sätter sig på tvären. Jag har ett rätt kasst humör med dem och jag förbannar varje gång jag sitter på bussen ner till skit-skägget. Men nu blir det sista gången på länge! PJU!

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!