Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Pust! Nu är praktiken slut för denna gång, ska bli så himla skönt att komma tillbaka till campus, vuxna intresserade och engagerade människor. Jag verkligen en nystart och det ska bli så roligt att få träffa gamla vanliga arbetsgruppen på onsdag!

Diana, klart, så mycket tycker jag inte illa om Skägget egentligen, mest bara snorungarna som bor där. Även om Ulrika- och Nykilsungarna är minst lika jobbiga. ;)

• thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-03-13 19:13:44 följande:
    Det finns ju snorungar överallt så det är nog inte särskilt bara här i skäggetorp.
    Nä, självklart inte. Men dem jag är bekant med. :) Snorungar finns det över allt. Speciellt i högstadieåldern.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-13 19:35:08 följande:
    hejja, nu är du ledig att hinna umgås med mig mera....
    Absolut raring! I en annan tråkhåla i Linköping! ;P

Haha, usch vad jag är bitter idag! Jag älskar faktiskt de dumma snorungarna.
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-03-13 19:37:39 följande:
    Ja högstadiet är en klass för sig. Därför valde jag den yngre varianten och satsar på 0-10 år istället
    Ja, det skulle man kanske gjort. :)
    Men samtidigt, de är för underbart komplexa, roliga, tänkande och förunderliga. Jävligt ouppfostrade många av dem, men de har ofta sin charm.
  • thelifesaviour
    playmate86 skrev 2009-03-13 19:47:49 följande:
    18/3 blir första besöket hos BF är så himla nervös men men det lköser sig nog
    Det kommer gå kalas. :)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-13 20:04:05 följande:
    Boxholm...där görs det god ost. Annars har jag bara sett Svartåvallen där. (fotbollsplaner)
    att man alltid ska få se de där förbaskade fotbollsplanerna. har du också en fotbollskarl?
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-13 20:11:10 följande:
    Nej, i vår famlj är det jag som står för fotbollandet. :D (Ja nästan allt idrottande faktiskt, fast han har blivit duktigare de senaste månaderna.)
    Haha, vilka fördomar jag ser ut och ha. Men jag läser orden "jag har bara sett fotbollsplanen där" som om att det vore någonting negativt. :) Jag är väl inte helt förtjust i bollsportande. ;D
  • thelifesaviour

Jen nifer skrev 2009-03-13 20:25:31 följande:

ja och gräslöks osten. mmmm Va på chokladmässan i linköping häromhelgen och då va boxholmsost där, mm mycket gott :) Min pappa bor förresten där. Så lite tid har jag med tillbringat där, en crossbana har dom med så ja slipper inte undan nu heller när karln drar med mig :) Kikar in förresten med tips från dig då :D
    Välkommen hit Jen nifer! :)
  • thelifesaviour

Nä! Nu ska jag nog ha lite sex med min man och sen somna!
    En perfekt fredagskväll med andra ord! :D

• thelifesaviour

Andra gången jag vaknar inatt och måste dricka te.. Trodde förkylningen skulle hålla sig borta, men nu är den här med besked. Inga halstabletter hjälper och inte har jag någon hostmedicin. :(

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!