Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-03-07 12:21:44 följande:
    min Nils är inte normal, han tycker om att sova PÅ sina vänner
    Vilken underbar bild! :)
  • thelifesaviour

Har precis varit och simmat och det var så skönt! Det var så himla länge sedan jag bara simmade. Blev iofs bara 30 längder idag, men jag känner mig rätt nöjd ändå.

• thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-09 11:43:21 följande:
    Duktigt! Trettio längder, det är ändå ganska långt. (750m i 25-metersbassäng och 1500 i 50-meters bassäng.)
    Mjo, det är lite halvlångt, men det går alldeles för snabbt. Simma 25 minuter känns inte som ett okej träningspass. :) Brukar försöka simma 50-60 minuter iaf, då kommer man upp i ungefär 60 längder iaf. Brukar kännas lagom. Men nu var det såå länge sedan sist, orkar knappt träna under praktiken. Så det var skönt med en ledig dag idag.
  • thelifesaviour

Oj, hur klarar man sig på bara en liter vatten om dagen? Vilken huvudvärk jag skulle ha! Försök dricka mer vatten, det ger ork, pigghet och kroppen orkar mer. Man behöver vatten. :)

• thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 20:19:15 följande:

Nja, inte så farligt faktiskt ändå. Har alltid druckigt dåligt med vatten, men känner av det mer nu än för flera år sen, antar att det har med barnen att göra
    Haha, det gör det nog. :)
    Smaksätt vattnet! Det gör jag alltid på morgonen, för jag haaatar vatten på morgonen (älskar det dock resten av dagen).
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 20:26:21 följande:

Ja, ska börja med det hädanefter
    Duktig tjej! :)
    Du kommer nog må bättre och förhoppningsvis orka mer!
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-03-10 20:37:56 följande:
    Det gjorde jag med ett tag. Hade philadelphiaost och mager skinka på och det gav resultat faktiskt. Grymt gott också
    Ja, knäckebröd är jättebra, det kör jag på nu, för bröd är det enda jag alltid får i mig. Med kalkon och keso! Så gott. :)
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 12:17:42 följande:
    havandeskapspenning får man väl bara beviljad om man har jobb, sen hur det fungerar med sjukskrivning när man är arbetslös vet jag inte, men vad ska man sjukskriva sig från när man inte gör något??
    Ja, det funderade jag också på. :)
    Det är ju det jag är rädd för om jag skulle bli dålig, för jag har ju inte rätt till någon a-kassa eller så i sommar. Blir jag ett ingenting då? Men förhoppningsvis ska jag ju orka jobba!
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 12:23:28 följande:
    du har alltid rätt till alfa.kassa, förvisso lägstabelopp men det är ju alltid något. Inte så massa insatt i det..
    nej, inte när det bara är uppehåll i studierna, det måste vara avklarade studier för att jag ska ha rätt till alfa-kassa, som jag förstår det.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:01:19 följande:
    nääää inte jag heller (svänger med det blonda håret o blinkar med ögonen) fattar asså typ inget alls, va ju typ massa jätte bra på dom jobben kunde jag ju typ ha varit..
    Verkligen helt sjukt asså.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!