• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana
    Fru T skrev 2009-03-11 08:51:16 följande:
    hehe ja kan ju följa me å hoppas på att förlossningen sätter igång
    Haha, vi kan ju ta och anmäla oss så får vi se vem som orkar runt =)
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-11 10:33:32 följande:
    Haha, vi kan ju ta och anmäla oss så får vi se vem som orkar runt =)
    Får ha några runt om oss som kan valla oss å några som går framför å lockar me glass
    Åh vad jag längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2009-03-11 10:54:11 följande:
    Får ha några runt om oss som kan valla oss å några som går framför å lockar me glass
    Haha, ja precis =) Jag har ingen aning om i vilket jag kommer vara i då. Går å fasat för att jag kommer behöva sjukskriva mig nu. Men udnrar hur tusan man skall få pengar då. De säger att man inte kan ta ut a-kassa när man är sjukskirven och det förstår jag ju.. Men det vore ju trevligt om man kunde få lite pengar i alla fall. Jaja, vi får se vad de säger på fredag.
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-11 11:32:17 följande:
    Haha, ja precis =) Jag har ingen aning om i vilket jag kommer vara i då. Går å fasat för att jag kommer behöva sjukskriva mig nu. Men udnrar hur tusan man skall få pengar då. De säger att man inte kan ta ut a-kassa när man är sjukskirven och det förstår jag ju.. Men det vore ju trevligt om man kunde få lite pengar i alla fall. Jaja, vi får se vad de säger på fredag.
    havandeskapspenning eller sjukpenning... om fk beviljar...
    Åh vad jag längtar
  • SmileyMalin

oj oj oj vad nu skriver får se om jag hinner läsa ikapp nån dag
    Ultraljudet gick bra iallafall! Bara en liten bebis till allas stora förvåning och inte särskilt stor heller, blev tillbakaflyttad 3 dagar. Så vad det är som tar sådan plats i magen är fortfarande ett mysterium
    Känns som att jag är gravid "på riktigt" nu! Så i måndags firade jag med att köpa dom allra första pyttesmå bebiskläderna Så mysigt!

• Marayah
    dinana skrev 2009-03-11 10:33:07 följande:
    Ajdå, det vart ju inte så roligt att höra. Trist... får hoppas att det går över lite fortare nu när våren vankas. Blev lite besviken nu när jag såg att snön låg kvar ute... kan den inte ta och försvinna snart. Skulle ju bli 7-8 grader till helgen,
    Ja det hoppas jag med. Jo minst sagt arg när man såg skiten.. O "kallt" var de idag oxå..
    Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T

Nu märks det att det börjar bli trångt i magen, det bökas å bufflas så gott som helatiden nu... det buktar ut här å där på magen å den är ständigt i rörelse, hon liksom prässar sig utåt...
    önska det fanns ett mellanting bara... för i två veckor va det ju helt kolungt å man blev sjukt orolig å nu är det rörelse helatiden iställe så ja inte får nån ro å kan knapt sitta hur ja vill för det blir så obehagligt...

alltid ska det va nåt... tur att ja inte ska utsätta mig för detta igen för ja tror inte att hela den här graviditetsgrejen är nåt jag är gjord för... jag har fortfarande inte förstått vad det är som är så mysigt... vill bara att hon ska komma ut..

i morron är det bm besök igen

Åh vad jag längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2009-03-11 11:35:14 följande:
    havandeskapspenning eller sjukpenning... om fk beviljar...
    Ja just det ja... vi får hålla tummarna för att de gör det då. Så slipper jag ta mer på a-kassan.
  • dinana
    Marayah skrev 2009-03-11 11:37:46 följande:
    Ja det hoppas jag med. Jo minst sagt arg när man såg skiten.. O "kallt" var de idag oxå..
    Ja usch ja.. hade ju hoppats på 4-5 plusgrader... men nej nej... 3 minusgrader vad det ute när jag gick upp vid sju =( Men men, solen ser ut att skina igenom emellanåt så förhoppningsvis så försvinner pissnön snart.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!