• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-12 10:44:01 följande:
    Vad skönt Linus sover här så jag och Lucas tar oss en svängom till melodifestivalskivan Måste ju hitta en favorit!
    jag funderar på att köpa den skivan.fast i år var det riktigt dåliga bidrag.

ush här är man riktigt trött på hundägare!var ute med N idag som är rädd för andra hundar.jag såg en kille som gick in på sin tomt och kopplade loss sin hund.vi gick en bit bort.men när vi skulle in på en gård så kom den andra hunden i full fart mot oss.först så hälsade hundarna försiktigt på varandra.den andre hundens ägare kom.då ger sig den andre hunden på N ,ställer sig över N och börjar bita honom i nacken!självklart blir N förbannad och ger igen.vi bägge försökte få isär hundarna.vår N var kopplad och den andre var lös samt mycket större än N.den andre hunden lyssnade inte för fem öre på sin ägare

varpå ägaren säger"nu blir det stryk"ägaren sliter tag i sin hund,men hunden ger sig inte varpå ägaren slår sin hund med läderkopplet*chockad*till slut får han tag i hunden och hunden läxas upp med slag!

killen ber om ursäkt,jag säger som det är att N är rädd för okända hundar.

jag fattar inte hur vissa hundägare tänker.man kopplar väll inte sin hund lös på sin tomt när grinden är öppen.

jag lider med hunden som fick slag av sin ägare.vissa ska inte ha hund.
    det var väldigt tur att inte N blev skadad!för N är mycket skygg mot nya hundar.Trots träning så vågar han inte lita på andra hundar.

som tur är har N nu godkänt en annan grannhund,villket tog tid.

hoppas alla mår bra idag.här ska man snart hämta lillan och sen ska jag slappa lite innan stora tösen ska hämtas

har ni kommit fram till dag och tig ang kvällsfikat nästa vecka?efter den 18e kan jag efter kl 17
  • JePaLuLi

Ja jag skulle väl kanske inte betala för den...
    Men några låtar har etsat sig fast i huvudet

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-03-12 11:48:39 följande:
    Ja jag skulle väl kanske inte betala för den... Men några låtar har etsat sig fast i huvudet
    Hehe visst är det några som är bra, men man kommer få höra låtarna till leda på radion iaf. Efter ett halvår vill man inte höra dom mer
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2009-03-12 11:57:39 följande:
    Hehe visst är det några som är bra, men man kommer få höra låtarna till leda på radion iaf. Efter ett halvår vill man inte höra dom mer
    Nä det är sant
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-12 08:25:55 följande:
    Ja, det gör jag gärna Nästa vecka kanske när Leo är på dagis?
    absolut, jag är ju hemma hela dagarna nu, nästa vecka har jag bara bm på tisdag o ny läkartid på onsdagen, får jag se hur det blir med min sjukskrivning..
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-03-12 11:57:39 följande:
    JePaLuLi skrev 2009-03-12 11:48:39 följande:
    Ja jag skulle väl kanske inte betala för den... Men några låtar har etsat sig fast i huvudet
    en av anledningarna till att aldrig köpa skivor med nymoderna låtar.. (dubbla budskap)
  • Leos och Vincents mamma

Ingen som vill träffas ute i tornby vid 15 tiden? Ska dit o köpa lite ballonger o in på ikea o köpa såna där påsar som Marayah hade. Sambon ska ha nåt jippo på jobbet idag, så han kommer hem sent ikväll då de skulle få middag kl. 19.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Apipoulai skrev 2009-03-11 21:53:18 följande:
    Vad är det för ställe? :)
    Jag kommer inte ihåg vad det hette, men de serverar både crepes o pannkakor på olika sätt.
    Firstandhappy skrev 2009-03-12 12:39:08 följande:
    absolut, jag är ju hemma hela dagarna nu, nästa vecka har jag bara bm på tisdag o ny läkartid på onsdagen, får jag se hur det blir med min sjukskrivning..
    Fredag nästa vecka kanske?
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-12 12:53:24 följande:
    Fredag nästa vecka kanske?
    Eller om vi skulle gå till ÖF då på förmiddagen på fredag tillsammans?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!