• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-03-13 19:45:51 följande:
    Haha, kolla in denna. Det är humor
    ">

Haha, är det verkligen på riktigt?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Apipoulai
    LittleMee skrev 2009-03-13 15:43:39 följande:
    Jag har enbart sett pensionärer där . Nu var det förr förra sommaren jag var där sist, vet inte om dem fortfarande kör med bingo.
    Boxholm...där görs det god ost. Annars har jag bara sett Svartåvallen där. (fotbollsplaner)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-13 20:04:05 följande:
    Boxholm...där görs det god ost. Annars har jag bara sett Svartåvallen där. (fotbollsplaner)
    att man alltid ska få se de där förbaskade fotbollsplanerna. har du också en fotbollskarl?
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-03-13 20:04:05 följande:
    mmmmm mumma mums, deras paprikaost är himmelsk...
    annars har jag nog sett det mesta o hängt med de flesta i den staden med, tuffa onyktra ungdomsår som flöt förbi där nere trots att man själv aldrig bodde där..
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-03-13 20:04:52 följande:
    att man alltid ska få se de där förbaskade fotbollsplanerna. har du också en fotbollskarl?
    Nej, i vår famlj är det jag som står för fotbollandet. :D
    (Ja nästan allt idrottande faktiskt, fast han har blivit duktigare de senaste månaderna.)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-13 20:11:10 följande:
    Nej, i vår famlj är det jag som står för fotbollandet. :D (Ja nästan allt idrottande faktiskt, fast han har blivit duktigare de senaste månaderna.)
    Haha, vilka fördomar jag ser ut och ha. Men jag läser orden "jag har bara sett fotbollsplanen där" som om att det vore någonting negativt. :) Jag är väl inte helt förtjust i bollsportande. ;D
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-03-13 20:08:06 följande:
    mmmmm mumma mums, deras paprikaost är himmelsk...annars har jag nog sett det mesta o hängt med de flesta i den staden med, tuffa onyktra ungdomsår som flöt förbi där nere trots att man själv aldrig bodde där..
    Den har jag inte provat, men deras vanliga gräddost kan göra en beroende.
    På chokladfestivalen fick jag även smaka på en ny god smak... har för mig det var dill...eller möjligen gräslök. Mums! :d
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-13 20:02:50 följande:
    Haha, är det verkligen på riktigt?
    Jag har faktiskt ingen aning. Jag och Patrik diskuterade också det just...
    Kan det verkligen vara det? Kul är det iaf!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-03-13 20:14:55 följande:
    Jag har faktiskt ingen aning. Jag och Patrik diskuterade också det just...Kan det verkligen vara det? Kul är det iaf!
    Ja, kul var det ju O ännu roligare om det är på riktigt
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Jen nifer
    Firstandhappy skrev 2009-03-13 20:08:06 följande:
    mmmmm mumma mums, deras paprikaost är himmelsk...annars har jag nog sett det mesta o hängt med de flesta i den staden med, tuffa onyktra ungdomsår som flöt förbi där nere trots att man själv aldrig bodde där..
    ja och gräslöks osten. mmmm Va på chokladmässan i linköping häromhelgen och då va boxholmsost där, mm mycket gott :) Min pappa bor förresten där. Så lite tid har jag med tillbringat där, en crossbana har dom med så ja slipper inte undan nu heller när karln drar med mig :)

Kikar in förresten med tips från dig då :D
    Mollys mamma
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!