• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T

hallå ni som fött, vad har ni haft för typ av smärtlindring å hur har den funkat för er???

Ja läser på som en toka men just nu känns det bara som dom eventuella biefekterna väger tyngre... försöker bilda mig en uppfattning om vad jag kan tänkas vilja ha men hitills är ja bara säker på lustgasen...

Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Jen nifer skrev 2009-03-13 20:25:31 följande:
    ja och gräslöks osten. mmmm Va på chokladmässan i linköping häromhelgen och då va boxholmsost där, mm mycket gott :) Min pappa bor förresten där. Så lite tid har jag med tillbringat där, en crossbana har dom med så ja slipper inte undan nu heller när karln drar med mig :) Kikar in förresten med tips från dig då :D
    välkommen min underbara... då måste jag testa den... låter ju minsann gott iallafall..
  • thelifesaviour

Jen nifer skrev 2009-03-13 20:25:31 följande:

ja och gräslöks osten. mmmm Va på chokladmässan i linköping häromhelgen och då va boxholmsost där, mm mycket gott :) Min pappa bor förresten där. Så lite tid har jag med tillbringat där, en crossbana har dom med så ja slipper inte undan nu heller när karln drar med mig :) Kikar in förresten med tips från dig då :D
    Välkommen hit Jen nifer! :)
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-13 20:25:44 följande:
    hallå ni som fött, vad har ni haft för typ av smärtlindring å hur har den funkat för er??? Ja läser på som en toka men just nu känns det bara som dom eventuella biefekterna väger tyngre... försöker bilda mig en uppfattning om vad jag kan tänkas vilja ha men hitills är ja bara säker på lustgasen...
    hade allt o inte fan hjälpte något av det iallafall..
    Har lovat mig själv tills nästa nu att ser jag inte rosa flygande flodhöstar med lila vingar & neonfärgade maskar komma slingrandes ur röven på mig under tiden så ska jag ha MER o MER AV ALLT..

Vill dock inte skrämmas..{#lang_emotions_innocent}
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-13 20:33:47 följande:
    hade allt o inte fan hjälpte något av det iallafall..Har lovat mig själv tills nästa nu att ser jag inte rosa flygande flodhöstar med lila vingar & neonfärgade maskar komma slingrandes ur röven på mig under tiden så ska jag ha MER o MER AV ALLT..Vill dock inte skrämmas..

nene ja har fått höra både det ena å det andra å skräms inte så lätt, alla har det ju olika å man kan ju omöjligt veta innan hur det blir... 
    Ja är inte rädd längre vilket är välldigt skönt, ja har haft en sjuklig förlossningsskräck långt innan ja blev gravid men helt plötsligt så känner ja mig bara lugnare än lugnet {#lang_emotions_surprised}
    försöker bara gräva lite i andras erfarenheter..
    Åh vad jag längtar
  • LittleMee
    Svar på #1622
    Apipoulai skrev 2009-03-13 20:04:05 följande:
    Boxholm...där görs det god ost. Annars har jag bara sett Svartåvallen där. (fotbollsplaner)
    Har aldrig smakat på osten. Kanske ska göra det nån gång.
  • Jen nifer
    Firstandhappy skrev 2009-03-13 20:33:47 följande:
    hade allt o inte fan hjälpte något av det iallafall..Har lovat mig själv tills nästa nu att ser jag inte rosa flygande flodhöstar med lila vingar & neonfärgade maskar komma slingrandes ur röven på mig under tiden så ska jag ha MER o MER AV ALLT..Vill dock inte skrämmas..
    Haha:D

Jag kan nästan säga tvärtom, för mig gick det så fort så jag hann inte få något. trots ja hade drömt fina drömmar om eda :D Blev påtvingad lustgas mer lr mindre och de kommer ja vägra nästa gång. Kände mig SÅ borta, kunde inte lyfta huvudet efter :D Hehe kändes så läskigt. Men allt är ju så individuellt
    Mollys mamma
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-03-13 20:12:44 följande:
    Haha, vilka fördomar jag ser ut och ha. Men jag läser orden "jag har bara sett fotbollsplanen där" som om att det vore någonting negativt. :) Jag är väl inte helt förtjust i bollsportande. ;D
    Det är lugnt. Det finns nog inte så mycket mer att se i B-holm, så jag är inte ledsen för det. De har en fin A-plan, men senaste gången jag speladae där så blåste det och regnade sidleds = ingen kul match. Vi förlorade också. :(
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Firstandhappy
    Jen nifer skrev 2009-03-13 20:40:00 följande:
    Haha:D Jag kan nästan säga tvärtom, för mig gick det så fort så jag hann inte få något. trots ja hade drömt fina drömmar om eda :D Blev påtvingad lustgas mer lr mindre och de kommer ja vägra nästa gång. Kände mig SÅ borta, kunde inte lyfta huvudet efter :D Hehe kändes så läskigt. Men allt är ju så individuellt
    hahaha o här är det tvärt om, fick ingen effekt av lustgasen när förlossningen väl va igång så den här gången ska jag ta det direkt är jag kommer in så jag får lite fnitter på köpet...
    Fan, ska man andras fnissgas ska man fan fnissa med...
  • Jen nifer

PRECIS.. Ska ja ha lustgas SKA de fnittras, ska fråga bm nästa gång om ja kan få fnittergaranti :D

Mollys mamma
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!