• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-03-13 20:25:44 följande:
    hallå ni som fött, vad har ni haft för typ av smärtlindring å hur har den funkat för er???Ja läser på som en toka men just nu känns det bara som dom eventuella biefekterna väger tyngre... försöker bilda mig en uppfattning om vad jag kan tänkas vilja ha men hitills är ja bara säker på lustgasen...
    Med Lucas hade jag ingenting, de gav mig lustgas de sista centimetrarna (mellan 8-10) och tog den ifrån mig när det var dags att börja krysta. Sen visade det sig att det inte var nån styrka på den alls... Med Linus hade jag lustgas på slutet av öppningsskedet tills han var ute och det var himmelriket!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-03-13 20:25:44 följande:
    hallå ni som fött, vad har ni haft för typ av smärtlindring å hur har den funkat för er???Ja läser på som en toka men just nu känns det bara som dom eventuella biefekterna väger tyngre... försöker bilda mig en uppfattning om vad jag kan tänkas vilja ha men hitills är ja bara säker på lustgasen...
    bara lustgas,har inte hunnat kunna få något annat pga snabba förlossningar.den längsta tog ca 4 timmar från första värken/vattnet gick
  • Familjetrollet

Jen nifer skrev 2009-03-13 20:25:31 följande:

ja och gräslöks osten. mmmm Va på chokladmässan i linköping häromhelgen och då va boxholmsost där, mm mycket gott :) Min pappa bor förresten där. Så lite tid har jag med tillbringat där, en crossbana har dom med så ja slipper inte undan nu heller när karln drar med mig :)Kikar in förresten med tips från dig då :D
    välkommen hit
  • Jen nifer
    Familjetrollet skrev 2009-03-13 21:05:54 följande:
    Jen nifer skrev 2009-03-13 20:25:31 följande: välkommen hit
    Tack :D
    Mollys mamma
  • thelifesaviour

Nä! Nu ska jag nog ha lite sex med min man och sen somna!
    En perfekt fredagskväll med andra ord! :D

• Leos och Vincents mamma

O jag kan bara berätta om planerat snitt Men det var lika häftigt det som en vanlig förlossning (antar jag iaf eftersom jag inte fött vaginalt), jag blev som hög på lyckan trots att jag "bara" låg där

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    thelifesaviour skrev 2009-03-13 21:07:35 följande:
    Nä! Nu ska jag nog ha lite sex med min man och sen somna! En perfekt fredagskväll med andra ord! :D
    Låter ju bra Blir nog samma här, fast mycket senare, först ska vi se på tv o mysa
    Jen nifer skrev 2009-03-13 21:07:34 följande:
    Tack :D
    Välkommen!
  • Jen nifer
    thelifesaviour skrev 2009-03-13 21:07:35 följande:
    Nä! Nu ska jag nog ha lite sex med min man och sen somna! En perfekt fredagskväll med andra ord! :D
    Shit får du sånt lyx på Fredagskvällarna. Inte dåligt :)
    Mollys mamma
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-13 21:07:35 följande:
    O jag kan bara berätta om planerat snitt Men det var lika häftigt det som en vanlig förlossning (antar jag iaf eftersom jag inte fött vaginalt), jag blev som hög på lyckan trots att jag "bara" låg där
    hehe ja du har ju en egen historia

snitt hoppas ja på att slippa, ja menar så länge ja obehindrat kan klämma ut ungen så ska ja försöka göra det...
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!