• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-03-13 15:39:55 följande:
    Bara när det är bilbingo
    oh fan har de sånt där??? vet bara att det finns massa sprit o glada människor där (gamla minnen från ungdomens glada dagar)
  • LittleMee
    Svar på #1601
    Firstandhappy skrev 2009-03-13 15:41:13 följande:
    oh fan har de sånt där??? vet bara att det finns massa sprit o glada människor där (gamla minnen från ungdomens glada dagar)
    Jag har enbart sett pensionärer där . Nu var det förr förra sommaren jag var där sist, vet inte om dem fortfarande kör med bingo.
  • dinana

Hum, såg att det är mors dag den 22 mars i england.. =)

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-13 15:48:04 följande:
    Hum, såg att det är mors dag den 22 mars i england.. =)
    appropå ingenting eller
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

nu är det skinande rent här hemma, tur att mannen hjälper till för mina höfter tycker ja e elak när ja böjer mig å har mig så nu blir det att slappa rästen av dan...

Åh vad jag längtar
  • dinana
    LittleMee skrev 2009-03-13 15:38:55 följande:
    Ursäkta mig som inte är uppdaterad eller har ork för att läsa bakåt i tråden. Har det hänt nåt särskilt?
    Nja, de misstänker att jag har havandeskapsförgiftning igen... coh positiva test är lika med negativt.
    Fru T skrev 2009-03-13 16:19:09 följande:
    appropå ingenting eller
    Ja precis.. jag känner mig lite uppdaterad idag bara.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-13 16:39:31 följande:
    Nja, de misstänker att jag har havandeskapsförgiftning igen... coh positiva test är lika med negativt.

Ja precis.. jag känner mig lite uppdaterad idag bara.
    jag ska hålla tummarna att du slipper havandeskapsförgiftning.nu har N,s ägare vart här och hämtat sakerna.ush börjar nästan gråta nu.trots det som skedde igår så är saknaden stor ändå.

vad ska ni hitta på i helgen?här ska det vilas och så ska vi se om vi får tag i några flyttkartonger
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2009-03-13 17:12:09 följande:
    jag ska hålla tummarna att du slipper havandeskapsförgiftning.nu har N,s ägare vart här och hämtat sakerna.ush börjar nästan gråta nu.trots det som skedde igår så är saknaden stor ändå.vad ska ni hitta på i helgen?här ska det vilas och så ska vi se om vi får tag i några flyttkartonger
    Vi har några i garaget.
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • thelifesaviour

Pust! Nu är praktiken slut för denna gång, ska bli så himla skönt att komma tillbaka till campus, vuxna intresserade och engagerade människor. Jag verkligen en nystart och det ska bli så roligt att få träffa gamla vanliga arbetsgruppen på onsdag!

Diana, klart, så mycket tycker jag inte illa om Skägget egentligen, mest bara snorungarna som bor där. Även om Ulrika- och Nykilsungarna är minst lika jobbiga. ;)

• JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-03-13 19:04:53 följande:
    Pust! Nu är praktiken slut för denna gång, ska bli så himla skönt att komma tillbaka till campus, vuxna intresserade och engagerade människor. Jag verkligen en nystart och det ska bli så roligt att få träffa gamla vanliga arbetsgruppen på onsdag! Diana, klart, så mycket tycker jag inte illa om Skägget egentligen, mest bara snorungarna som bor där. Även om Ulrika- och Nykilsungarna är minst lika jobbiga. ;)
    Det finns ju snorungar överallt så det är nog inte särskilt bara här i skäggetorp.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!