• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-13 21:07:35 följande:
    Nä! Nu ska jag nog ha lite sex med min man och sen somna! En perfekt fredagskväll med andra ord! :D
    ursch då sånt sysslar vi inte med här hemma
    Åh vad jag längtar
  • Jen nifer

Kan ju pressentera mig lite snabbt.
    Heter Jennifer, bor med min sambo Martin iof utanför Linköping. Närmare bestämt i Mantorp. Vi väntar vårat andra barn till September, har en dotter på 2 år :) Går för övrigt på Storken även denna gång.

Vore ju kul att lära känna lite nya människor, så ska kika in på era sidor och försöka hänga på lite här :D

Mollys mamma
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-03-13 21:11:21 följande:
    hehe ja du har ju en egen historia snitt hoppas ja på att slippa, ja menar så länge ja obehindrat kan klämma ut ungen så ska ja försöka göra det...
    Ja, det är ju det man helst vill såklart. Fast snitt ÄR faktiskt inte så farligt som många tror. Jag hör massor som säger att de är snitträdda, men det är lika häftigt mysigt som vaginal förlossning, om det är planerat snitt vill säga. Blir det akut så är det ju inte så kul.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Jen nifer skrev 2009-03-13 21:12:41 följande:
    Kan ju pressentera mig lite snabbt. Heter Jennifer, bor med min sambo Martin iof utanför Linköping. Närmare bestämt i Mantorp. Vi väntar vårat andra barn till September, har en dotter på 2 år :) Går för övrigt på Storken även denna gång. Vore ju kul att lära känna lite nya människor, så ska kika in på era sidor och försöka hänga på lite här :D
    Dig har jag ju snackat med innan vet jag allt. Du har ju också en Molly som vart beräknad samtidigt som min Molly =D Fast min dotter fuskade lite och kom fem veckor för tidigt.. =)
    thelifesaviour skrev 2009-03-13 21:07:35 följande:
    Nä! Nu ska jag nog ha lite sex med min man och sen somna! En perfekt fredagskväll med andra ord! :D
    Funderade på det där också... men jag vet.. inte gubben orkar sig i säng så har jag nog redan somnat.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-13 21:14:28 följande:
    Ja, det är ju det man helst vill såklart. Fast snitt ÄR faktiskt inte så farligt som många tror. Jag hör massor som säger att de är snitträdda, men det är lika häftigt mysigt som vaginal förlossning, om det är planerat snitt vill säga. Blir det akut så är det ju inte så kul.
    Ne asså ja va inne på att försöka få ett planetat välldigt länge men har kommit över det på nåt sätt... förut kunde ja ju inte se en förlossning eller äns prata om det utan att bara skaka å gråta men av nån anledning så är det som bortblåst... Ja hela grejen att få barn måste ju va skithäftig, vilken väg ungen än tar

ja akutsnitt hoppas man ju på att slippa... dessutom vill ja faktist bada i sommar
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Jen nifer skrev 2009-03-13 21:12:41 följande:
    Kan ju pressentera mig lite snabbt.Heter Jennifer, bor med min sambo Martin iof utanför Linköping. Närmare bestämt i Mantorp. Vi väntar vårat andra barn till September, har en dotter på 2 år :) Går för övrigt på Storken även denna gång.Vore ju kul att lära känna lite nya människor, så ska kika in på era sidor och försöka hänga på lite här :D
    Ja har sätt dig förr, måste va i nån av alla gravidtrådar eller nåt sånt..
    Åh vad jag längtar
  • Stolt Enbarnsmamma
    Apipoulai skrev 2009-03-12 21:16:58 följande:
    Nu får det var nog med skit, tycker jag. *sätter ner foten och ser arg ut*
    Det tycker jag också :/ men Peter söker jobb för fullt nu, men vi får väl se vad hans jobb säger...de håller på och förhandlar med facket nu! Hur mår du annars? Vi lär ju ta en tjejkväll snart
  • Fru T

det va ju en som höll på att föda när vi va uppe på förlossningen en kväll häromveckan... när vi gick förbi i koridoren så skrek det Aj Aj Aj det gör OOOnt innefrån ett rum å mannen bara skratta åt min min å sa "ja så e det"

när vi fick komma in på ett rum å va själva så fråga han om ja tyckte det va läskigt å höra henne å ja sa då att... "det va inte att hon skrek att det gjorde ont ja hade reagerat på utan att det hördess så jävla tydligt ut i korridoren som ja reagera på"

Åh vad jag längtar
  • Stolt Enbarnsmamma
    Marayah skrev 2009-03-12 19:07:51 följande:
    Va trist.
    JePaLuLi skrev 2009-03-12 19:09:46 följande:
    Jättetråkigt att du inte kan komma imorgon, men jag förstår dig...Ännu tråkigare med makens jobb. Hoppas att det löser sig! Kram!
    Jag hoppas också att det löser sig! Jag har pratat med min chef idag och jag kommer jobba heltid i höst oavsett om P får behålla jobbet eller ej. Tanken var att jag bara skulle jobba 75% men eftersom läget är så osäkert nu så tar vi det säkra före det osäkra.
    Troligtvis får vi plats på föräldrakooperativet får veta inom en månad iaf Ni får hålla tummarna!
    Hoppas ni hade en trevlig fika
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-12 19:36:09 följande:
    Vad trist med din mans jobb Hoppas att det löser sig.
    Mm, det varslas överallt nu :/ hoppas med att det löser sig!
  • Stolt Enbarnsmamma
    Skorpan08 skrev 2009-03-13 07:43:56 följande:
    Stolt enbarnsmamma: Vad jobbigt för er. Men du vet; efter regn kommer solsken!
    Mm, jobbigt att leva i ovisshet :/ men det är väl bara att vänta! Finns ju andra jobb att söka, och P kollar för fullt! Hur är det med dig och familjen?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!