• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-03-16 11:17:38 följande:
    Japp, det stämmer.. du satt i väntrummet till vänster väl? Tyckte ju jag kände igen dig också. Skulle ju ha hälsat, men så var jag lite upptagen då. Sen när jag kom ut så var du inte kvar.
    Jag tänkte att det var du.
    Själv satt jag väntade på att få göra andra sticket i glukostestet. Läste spännande kurslitteratur om en kvinna som tror väääldigt starkt på Jesus, ganska absurd bok. :)

Skönt att allt gick bra för dig!
  • dinana

Ja, vi har ju svärföräldrarna i Rimforsa... det är alldeles för nära... det var bättre när vi bodde i Kalmar, då vare de i alla fall ett par timmar bort med tåget.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-16 11:17:50 följande:
    ja det är bra, fast jag föredrar dock att ha liiiiite längre till dom, speciellt svärföräldrarna..
    Haha, jo, ibland. Igår satt jag och svor om paj. Jag hatar paj. Alla tjatar alltid om paj, det är så enkelt det så gott det är så bra, paj paj paj. Kände att om jag någonsin behöver höra ordet paj igen så skulle jag kräkas. Just då ringer svärmor och frågar om vi vill komma och äta.... PAJ!
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2009-03-16 11:19:05 följande:
    Jag tänkte att det var du. Själv satt jag väntade på att få göra andra sticket i glukostestet. Läste spännande kurslitteratur om en kvinna som tror väääldigt starkt på Jesus, ganska absurd bok. :) Skönt att allt gick bra för dig!
    Haha, där ser man... det har jag sluppit att göra den här gången. Har inte ens frågat om det, så jag slipper väl det. Har för mig jag fick rätt bra testresultat sist jag gjorde glukosbelastningen så jag slipper kanske den här gången då.
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-03-16 11:19:39 följande:
    Ja, vi har ju svärföräldrarna i Rimforsa... det är alldeles för nära... det var bättre när vi bodde i Kalmar, då vare de i alla fall ett par timmar bort med tåget.
    så kanske din sambo tycker om dina föräldrar med...
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-03-16 11:21:19 följande:
    Haha, där ser man... det har jag sluppit att göra den här gången. Har inte ens frågat om det, så jag slipper väl det. Har för mig jag fick rätt bra testresultat sist jag gjorde glukosbelastningen så jag slipper kanske den här gången då.
    Ja, jag fick perfekta resultat nu, så det var skönt. :)
    4,6 när jag kom och 6,5 när jag gick. Bättre kunde det knappt vara sa hon. Så det var skönt!
  • Familjetrollet

jag har ca 3 km till mina föräldrar .efter flytten kommer det bara vara några kvarter från dem.

valla brukar släppa ut kaniner,getter osv runt maj slut.nu är de inne i sina hus ovanför stallet.men man får kolla på djuren även vintertid

här är man helt slut efter ena långpromenaden.ska ut om ca 1 timme på nästa långpromenad

det blåse riktigt kyligt ute idag så man blir lurad när man ser solen och tror att det är varmt ute

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-16 10:37:12 följande:
    Hej hopp, nu är jag hemma från doktorn. Idag visade testen neg på test, så nu slipper jag gå å oroa mig för havandeskapsförgiftning ett tag till =D Tjoho!! Har nu även fått en tid för nytt UL, åå vad jag längtar då. Känns ju långt bort, men tiden brukar ju rinna iväg nu på vårkanten. Tar gärna och fika någon tag. Är fri hela veckan, fast mina pengar har sinat en del, så jag får väl låna av sambon i värsta fall IGEN... Många goa vårkramar från Skägget!
    vad bra att allt såg bra ut.häng med på fredagsfikat.jag och stota tösen är på stan runt 12.45
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-03-16 11:23:16 följande:
    så kanske din sambo tycker om dina föräldrar med...
    Haha, nej tack och lov är det inte så. Men vi tycker ungefär samma sak om hans föräldrar. Vi kan ju säga att vi inte flytta till Linköping för deras skull. Men det är ju skönt att ha någon släkting på lite närmre håll också... men svärmor kunde jag allt ha klarat mig bra utan. Svärfar är underbar dock. Mysig och rolig gubbe som man gärna umgås med.

Men vi vet vem svärmor brås på så vi vet vad vi har att vänta oss framöver.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-16 11:28:21 följande:
    vad bra att allt såg bra ut.häng med på fredagsfikat.jag och stota tösen är på stan runt 12.45
    Ja det var skönt. Humm... kanske kan ses efter vid 14. Måste hämta Molly vid 13 på dagis. I och för sig så kan jag ju hämta henne lite tidigare, men det tycker hon säkert inte om =) UNGAR!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!