• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy

Nähä om man skulle ta o städa lite idag IGEN då... fan gör ju inget annat om dagarna...

• Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 08:53:54 följande:

Det var synd Men barnen (eller allra helst Leo) vill så gärna träffa sin mormor, så jag ville inte säga nej.
    ingen fara.du får ha en bra dag i solen med din mamma

ingen som vill fika på fredag?
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-03-16 09:00:28 följande:
    nä vet hur det är... man får ta tillvara på de stunder då man kan...
    Ja, precis..det är många ggr som jag ringer mamma o vill ses, men då ska hon jobba såklart (hon jobbar på sjukhuset i Norrköping o har därför så knasiga tider).
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Familjetrollet skrev 2009-03-16 09:02:44 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 08:53:54 följande: ingen fara.du får ha en bra dag i solen med din mammaingen som vill fika på fredag?
    Jag kanske kan fika på fredag, jag ska ändå till stan då o handla present till våra kompisars son. Men då kan jag bara fika en timme, sen måste jag åka hem igen o hämta Leo på dagis. Eventuellt ska jag äta lunch med min sambo då.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 08:55:11 följande:

Ja, det får ni såå gärna Tycker att det blir lite långa dagar de dagarna Leo är hemma från dagis, finns inte så mycket att hitta på..

va bra! Du får gänra skicka ett sms om det blir ändrade planer, inte säkert att jag hinner titta in här igen innan imorrn..

Nu är det tibax till ekonomistudier. Max-vinst och min-kostnads funktioner... Roligt, men krångligt..
    Mizzz skrev 2009-03-16 09:26:18 följande:
    va bra! Du får gänra skicka ett sms om det blir ändrade planer, inte säkert att jag hinner titta in här igen innan imorrn..Nu är det tibax till ekonomistudier. Max-vinst och min-kostnads funktioner... Roligt, men krångligt..
    Ja, det gör jag

Har föresten nån nåt förslag på nån bra o stor, fin lekplats eller nåt man kan åka till.
    Vi tänkte gå ut i det fina vädret nu när mamma kommer, men skulle vilja åka nånstans o Valla har vi åkt till så mycket..

• dinana

Hej hopp, nu är jag hemma från doktorn. Idag visade testen neg på test, så nu slipper jag gå å oroa mig för havandeskapsförgiftning ett tag till =D Tjoho!! Har nu även fått en tid för nytt UL, åå vad jag längtar då. Känns ju långt bort, men tiden brukar ju rinna iväg nu på vårkanten. Tar gärna och fika någon tag. Är fri hela veckan, fast mina pengar har sinat en del, så jag får väl låna av sambon i värsta fall IGEN...

Många goa vårkramar från Skägget!

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Apropå mammor... saknar min mamma enormt mycket. Träffades senast när Molly fyllde två år... och det var ju i mitten av december.. så är lite avis på alla som har sina mammor på nära håll. Men, snart är det påsk och då skall vi ta bilen och familjen och åka ner och fira. Det är väl inte så långt kvar tills dess nu.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 10:36:12 följande:

Har föresten nån nåt förslag på nån bra o stor, fin lekplats eller nåt man kan åka till. Vi tänkte gå ut i det fina vädret nu när mamma kommer, men skulle vilja åka nånstans o Valla har vi åkt till så mycket..
    Trädgårdsföreningen såklart!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!