VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Nähä om man skulle ta o städa lite idag IGEN då... fan gör ju inget annat om dagarna...
Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 08:53:54 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 08:55:11 följande:
Har föresten nån nåt förslag på nån bra o stor, fin lekplats eller nåt man kan åka till.
Vi tänkte gå ut i det fina vädret nu när mamma kommer, men skulle vilja åka nånstans o Valla har vi åkt till så mycket..
Hej hopp, nu är jag hemma från doktorn. Idag visade testen neg på test, så nu slipper jag gå å oroa mig för havandeskapsförgiftning ett tag till =D Tjoho!! Har nu även fått en tid för nytt UL, åå vad jag längtar då. Känns ju långt bort, men tiden brukar ju rinna iväg nu på vårkanten. Tar gärna och fika någon tag. Är fri hela veckan, fast mina pengar har sinat en del, så jag får väl låna av sambon i värsta fall IGEN...
Många goa vårkramar från Skägget!
Apropå mammor... saknar min mamma enormt mycket. Träffades senast när Molly fyllde två år... och det var ju i mitten av december.. så är lite avis på alla som har sina mammor på nära håll. Men, snart är det påsk och då skall vi ta bilen och familjen och åka ner och fira. Det är väl inte så långt kvar tills dess nu.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 10:36:12 följande: