• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-15 19:44:39 följande:
    Jättefin!Kan tänka mig att mamma sitter där med sina grav. hormoner och är sentimental och stoltare än nånsin Det är så fint med lockar, tror jag ska ha det på bröllopet. enkelt, men tjusigt!
    lockar är superfint jag gillar lockarna som de hade på 1700 och 1800talet
    dinana skrev 2009-03-15 19:38:57 följande:
    vad är det du heter på tradera nu igen?
    skriver det till dig strax
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2009-03-15 18:52:05 följande:
    Måste bara visa vad vacker min äldsta dotter är! Min kompis var här igår och gjorde provsättning av hennes Balfrisyr.
    Jättefint
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet

nån mer som har problem med sitt PLUS?jag tänkte fixa det nu,men det fungerar inte alls.har inte haft PLUS på ett tag,en känner att det är dags att skaffa det igen

• Familjetrollet

suck.varför kan inte FL fungera nångång felfritt.

här hade man tänkt fixa plus igen så man kunde fixa press och lägga in bilder samt spärra sidan så man slipper snokande personer...

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-15 20:25:32 följande:
    suck.varför kan inte FL fungera nångång felfritt. här hade man tänkt fixa plus igen så man kunde fixa press och lägga in bilder samt spärra sidan så man slipper snokande personer...
    här funkar det okej, förutom att de verkar ha tagit bort alla färginställningar som jag hade tidigare... vilket gör mig lite sur.... känns inte som det är så stor mening att betala för plus-konto nu när man inte kan göra så många inställningar själv längre... borde ju vara gratis.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Marayah

Skorpan: Ohhh så tjusigt..
    SmileyMalin: Söt bebbe!!!
    Fru T: Nu börjar de verkligen ta sig. Söt mage!
    Becka: beror på hur länge ja blir kvar på Fonus imorron.. Ska ju dit på studiebesök..

Marko 031103, Filip 080621
    Marayah skrev 2009-03-15 21:26:11 följande:
    Skorpan: Ohhh så tjusigt..SmileyMalin: Söt bebbe!!!Fru T: Nu börjar de verkligen ta sig. Söt mage!Becka: beror på hur länge ja blir kvar på Fonus imorron.. Ska ju dit på studiebesök..
    Ok, hur dags ska du dit då?

Nu ska vi inta sängläge, vi är helt slut efter dagens kalas. Natti natti..

• Maria84

Skorpan - så fint!
    Becka - hade gärna kommit, behöver komma ifrån lite men lilleman är sjuker

Ja igår morse slog det till på Lucas, var jättetäppt och jätteröda ögon och lite blåaktig under ögonen. Och idag har det blivit värre, och när vi skulle lägga honom hade han fått en massa prickar på bröstet och han ser lite större ut på ena sidan så det första vi gör imorron bitti är att ringa Vc så de får kolla på honom.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!