• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-03-16 13:50:43 följande:
    Om det bara hade varit Norge.;) Nu är det nordnorge, samma breddgrad som Gällivare. (67° Nord) Jag ringer när jag är framme. ;)
    tänkte väl det, tar du med en lax tillbaka?? funderar på lunch!!
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-16 12:54:54 följande:
    Min mormor är 83 år och går på gym 3 gånger i veckan =) En riktig friskis o svettis-tant är hon. Sen har hon en pojkvän som är 65 år =) Morfar gick bort för 7 år sedan. Träffar dem väldigt sällan, men men... desto roligare när man väl ses.
    Min mormor rider fortfarande å hon säger att hon ska fortsätta fram tills den dagen on ramlar av å inte kan rida mer hon är älsta eleven på ridskolan i söderköping å gar vart så i 10 år..
    Åh vad jag längtar
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-03-16 13:51:32 följande:
    tänkte väl det, tar du med en lax tillbaka?? funderar på lunch!!
    Visst visst, inte en torsk då? De norska torskarna är ju inte utrotningshotade. Gott i gott. :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-03-16 13:56:07 följande:
    Visst visst, inte en torsk då? De norska torskarna är ju inte utrotningshotade. Gott i gott. :)
    skiter väl i utrotningshotningsrisken, jag vill ha lax..
  • Firstandhappy

se så spring nu, har inte hela dagen på mig, börjar faktiskt bli hungrig här....

• dinana

Ja just det ja... jag skulle ju göra lunch...

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-03-16 13:58:21 följande:
    se så spring nu, har inte hela dagen på mig, börjar faktiskt bli hungrig här....
    Lugn lugn, jag ringer när jag är framme har jag ju sagt! ;){#lang_emotions_cool}
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Maria84

Är inte så förtjust i mina svärisar pga många saker och sambon förstår mig helt och hållet. Relationen mellan mig och svärmor är väl något bättre nu men det är inte så att jag väldigt gärna vill umgås med henne så. Utan det blir oftast när nån fyller år eller så. Svärfar träffar vi desto mera för han brukar ta sig en tripp lite då och då för att gå i skogen här och lite så, och då kikar han in samtidigt.
    Att vi skaffat barn har vi fått höra flera ggr, svärmor gick i taket när hon fick reda på att vi väntade Liam. Och hon och sambons bror hade många invändningar när vi väntade Lucas. Så jag är förberedd redan denna gång. Sambon tycker att vi kan strunta i att berätta för dem så får de märka det själva sen istället. Magen lär ju växa om inte annat

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • dinana
    Maria84 skrev 2009-03-16 14:16:22 följande:
    Är inte så förtjust i mina svärisar pga många saker och sambon förstår mig helt och hållet. Relationen mellan mig och svärmor är väl något bättre nu men det är inte så att jag väldigt gärna vill umgås med henne så. Utan det blir oftast när nån fyller år eller så. Svärfar träffar vi desto mera för han brukar ta sig en tripp lite då och då för att gå i skogen här och lite så, och då kikar han in samtidigt. Att vi skaffat barn har vi fått höra flera ggr, svärmor gick i taket när hon fick reda på att vi väntade Liam. Och hon och sambons bror hade många invändningar när vi väntade Lucas. Så jag är förberedd redan denna gång. Sambon tycker att vi kan strunta i att berätta för dem så får de märka det själva sen istället. Magen lär ju växa om inte annat
    Precis så jag också tänkte... jag ville verkligen inte berätta för dem. Men så var vi ju där och mekade med bilen i vintras... och så helt plötsligt så kommer svärfar fram och frågar om det är något vi har att berätta... och pekar på min mage...
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy

Skulle gilla mina svärföräldrar om han inte drack så förbannat bara o slutade härja o gorma för allt o sköta sitt eget, och henne skulle jag gilla om hon bara skaffade sig lite stake o slutade jamsa med så förbannat hela tiden...
    Annars är dom bra...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!