VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
se så spring nu, har inte hela dagen på mig, börjar faktiskt bli hungrig här....
Ja just det ja... jag skulle ju göra lunch...
Är inte så förtjust i mina svärisar pga många saker och sambon förstår mig helt och hållet. Relationen mellan mig och svärmor är väl något bättre nu men det är inte så att jag väldigt gärna vill umgås med henne så. Utan det blir oftast när nån fyller år eller så. Svärfar träffar vi desto mera för han brukar ta sig en tripp lite då och då för att gå i skogen här och lite så, och då kikar han in samtidigt.
Att vi skaffat barn har vi fått höra flera ggr, svärmor gick i taket när hon fick reda på att vi väntade Liam. Och hon och sambons bror hade många invändningar när vi väntade Lucas. Så jag är förberedd redan denna gång. Sambon tycker att vi kan strunta i att berätta för dem så får de märka det själva sen istället. Magen lär ju växa om inte annat ![]()
Skulle gilla mina svärföräldrar om han inte drack så förbannat bara o slutade härja o gorma för allt o sköta sitt eget, och henne skulle jag gilla om hon bara skaffade sig lite stake o slutade jamsa med så förbannat hela tiden...
Annars är dom bra...